System of a Tudor Gheorghe

UPDATE: uploaderul clipului se oftica cand i se spune ca piesa e plagiatura penibila. lasati-i cat mai multe comentarii. E TIMPUL UNUI TROLAJ, ARMATA PERSONALA!

Mie îmi place folkul.  Nu ăla românesc, că e o labă afonă. Sigur nu Tudor Gheorghe, cu florile lui de brebenei. Am văzut la un cetăţean pe facebook chestia asta, as spune cum îl cheamă, da’ nu mai ţin minte.

Ia uitaţi ce cover după System of a Down bagă plagiatorul ăsta cu mustaţă. Nici Moga, în zilele lui bune nu fura atât de lejer:

***

Comentarii (173)

  • ospataru' spune:

    doua shaorma cu de toate, un cola si o cafea… altceva mai doriti?

    28 de lei va rog….

  • Scrob spune:

    App de asta, urmeaza sa inceapa de azi, 1 Septembrie, festivalul dedicat celebrului sculptor roman, George Enescu

    • Radu Post author spune:

      cred ca se scrie scluptor

      • Razziel spune:

        Avem si noi un motiv de mandrie in afara tarii si voi faceti misto. „Car cu boi” este una dintre cele mai apreciate opere ale lui, iar voi muciosilor faceti misto de un geniu!
        Rusine sa va fie! RUSINE!
        Omul a fost un geniu si merita un gram de respect.

        Halal patrioti!

        • Studenta spune:

          Boule! Ai inteles o pula!

          • Razziel spune:

            care plm a uitat iar sa puna lacatul la bucatarie… acum am mai scapat una si vad ca se duce la facultate in loc sa imi faca un sanvis

        • Osama Bin Drinkin' spune:

          Cred ca, de fapt, System of a Down a copiat piesa dupa maestrul Tudor Gheorghe. Ai dreptate, avem si noi un motiv de mandrie si ne pisam pe el. Rusine sa ne fie. Ar trebui ca Serj Tankian sa vina si sa isi ceara scuze public la un concert al maestrului. Si sa interpreteze nemuritoarea balada „Veniti, privighetoarea canta” in semn de „mea culpa”. Bineinteles, in deschidere.

      • Mott spune:

        Esti dobitoc in incercarea de a parea coll (sau scluptor?)

        • Sonny spune:

          Cred ca tu esti mai dobitoc din ce nu stii sa scrii doua cuvinte.

      • Zed spune:

        Potrivit dexonline, crezi gresit. Dar nu asta conteaza.

        • nuki spune:

          Ba cretinule. Tu chiar nu ai un pic de bun simt sa iti dai seama cand se troleaza si cand se prosteaza ?

      • alex spune:

        Maturizare a aparut in 2000 iar aerials in 2002. acum nu stiu de unde pana unde o fi plagiatul sau coincidenta. oricum, multi de astia de dincolo castiga multi bani „inspirandu-se” din tari de care nu a auzit nimeni. Daca verifici si tu si vezi ca o sa am dreptate, retrage ce ai scris de una din putinele farama de umanitate din cultura noastra.

        • Radu Post author spune:

          am mai raspuns o data la chestia asta. esti idiot. melodia mustaciosului a fost reorchestrata acu vreo 2-3 ani asa. in variata originala era doar o chitara partaita.

          retrage-ti genele din fondu’ genetic al planetei, ridici IQ-ul.

          • alex spune:

            da. asa pare sa fie. atunci fertilizeaza pamantul si culturile cu cacatul tau, sa mance toti rosii din al tau ingrasamant, cum ti se mananca si cacatul din posturi aici. ridici IQ-ul.

    • Robert spune:

      George Eminescu ba! Habar n-ai!

  • Buzz spune:

    nu mi se pare ‘chiar penibil’ coverul.. :)

  • simi spune:

    Ubertrolling.

    .

  • simi spune:

    2:07 pentru care flori de brebenei cucii nostri plang cu glasuri ragusite
    facepalm

    • Viktor spune:

      I don’t want to live on this planet anymore. :))

  • Tarheb spune:

    O sa las un casetofon cu SOAD pe mormantul lui. Vor trebui schimbate zilnic bateriile – care va oferiti sa veniti cu schimbul pentru acest scop?

  • Ion Fiul Ploii spune:

    si titlul l`a ales din cauza rezonantei fonetice

  • Cristina spune:

    S-a bazat pe ideea ca cine asculta SOAD nu asculta si Tudor Gheorghe, si invers. Adevarul e ca daca ii pun chestiile astea mamei, e in stare sa sapuna ca SOAD a plagiat :))

  • Cristi spune:

    Te-ai gandit ma ca poate e cover, ceea ce schimba total problema.
    Oricum, este o piesa buna, are tot ce-i trebuie unei piese cursive si placute la ureche.
    Si nu, nu ascult Tudor si nici SOAD ca amandoi sunt slabi.

    • trolozaur spune:

      alt prost care asculta tarafu de la clejani sau cum plm se scrie

    • simi spune:

      trololololololol

    • Cata din GHERLA (aka jail town) spune:

      indeed, and after the concert they had him flogged, muhaha

    • T4U spune:

      @vreauultimulloc:
      da, intr-adevar, la 00:54 a luat bemol in loc de diez.
      ce ureche fina ai! respect.

      • Radu mic spune:

        :))ma da te n plm…auzi la el „a luat bemol in loc de diez
        „…

        • T4U spune:

          Fii destept. Argumenteaza datu-n plt.
          Pare-se ca nici de cratime n-ai auzit,
          arpegiile si solfegiile ti se par mancaruri italiene, ai?
          BTW, ai luat bacu’ aculea, toamna? :)))

    • radu spune:

      uauaileuuuu

      .

  • Bogdan spune:

    :))) si eu cand am auzit piesa mustaciosului exact la Aerials m-am gandit

  • Dragos spune:

    Roacheri sau folchisti, grea alegere, caca-ne-am pe toti.

    • raluca spune:

      sau noi toti pe tine sau pe ma-ta. grea alegere, intr-adevar…

      • Dragos spune:

        Beshi fa. Roachet = vamaoit = folchist = student sarantoc = cacat.

        • Buzz spune:

          AMIN to that!
          (Not too short..)

        • azazel spune:

          tu = pula bleaga cu mentalitate de tractorist la primul lui salariu = ma-ta ar fi trebuit sa avorteze

        • bogdan spune:

          suntem 2 care ne cacam pe tine deja. se mai baga cineva?

        • Bogdan Awo spune:

          Şi io mă cac pe dragoş. Mno, da’ io nu-mi explic, cum pula mea, dintre milioanele de spermatozoizi, tocmai el a nimerit ţinta şi, asta în condiţiile în care, când o fost el căcat de proasta aia de mă-sa, era, totuşi, pe vremea lu’ Ceauşescu. Adică el mai este şi făcut din labă, la schimbul 3, pe marginea patului. Adică tac-su’ era la vestiare la Uzina de Apă din Cochirleni, judeţu’ Dolj şi o făcut o labă, că o văzuse pe Lenuţa, femeia de serviciu din schimbu’ 3 cu un fir tras de la ciorap. Şi produsul labei, adică pe drăguşel, l-o lăsat pe izmene. Dimineaţa, când o ajuns acas’, o aruncat izmenele în coşu’ de rufel, că le purta deja de vreo două săptămâni şi s-o dus să se culce. Apoi, Filofteia, vita aia de mă-sa proastă a lu’ drăguşel, a doua zi, seara, pe la ora 8, când află de la vecinu’ de la doi care o futea în cur în ghenă, de obicei, dar în acea seară, nu, că o venit apa caldă şi s-o dus să se linciorească un pic. Şi, cum s-o săpunit ea, aşa, de zor, i-a intrat săpun în ochi şi o ustura şi a întins mâna după ceva prosop să se şteargă la ochi şi a nimerit tocma’-n coşu’ de rufe şi o luat izmenele lu’ tac-su’ lu drăguşel, s-o şters la ochi, deci şi la asta o rezistat drăguşel şi apoi o continuat să se spele. Şi, în final, s-a frecat la pizdoi cu ele şi uite aşa, drăguşel îi sări-n pizdă şi s-o născut ca să ne căcăm noi pe el.

          • Cap in cur spune:

            Ti-a luat mult sa scrii asta, intrebarea e cat te-oi fi gandit. Nu stiu cine e Dragos, dar diferenta dintre un prost si un idiot e mare.

          • Bogdan Awo spune:

            Am gândit-o-n acelaşi timp în care-am scris-o, capule, tu nu poţi face la fel?

          • Cap in cur spune:

            Ma refeream ca tu esti mai mult idiot decat prost. Ceea ce are idiotul in plus fata de prost e vina, datorita unui soi de rautate.

          • bogdanawo spune:

            Oau! Iaca dădui peste judecătorul dreptăţii absolute! Bravo, mă! E mic, negricios, grăsunel, impotent şi-şi zice cap în cur. Felicitări!

          • Cap in cur spune:

            Eh na. In primul rand mi-ai gresit sexul. Orice concluzie tragi de la aceasta te va duce pe un drum gresit. Da` poate stii sa operezi cu sofisme.

          • bogdanawo spune:

            Adică am dat peste judecătoarea dreptăţii absolute? Interesant! Ce faci, pisi?

    • Diana spune:

      Traiasca Mozart sau Guta, nu? Mars!

    • Razziel spune:

      Obvious troll is obvious

  • roacheri si folkisti spune:

    @Dragos

    Noi ne bagam pulile in mata aia care te’o fatat dupa 3 liniute !
    Culegator prostut ce esti.

    • Dragos spune:

      Da ma, pentru ca daca nu asculti cacatul vostru plin de mesaje de toata pula pentru impotenti, jegosi, melancolici sau betivi – trebuie neaparat sa asculti altceva, la fel de penal, nu ?

      Hai, debiteaza ceva despre cei care asculta house, dnb, manele, dubstep, etc. Cum sunt ei de drogati si cum sunteti voi darul lui Dumnezeu, slobozi-m-as la ma-ta pe piept de troglodit cu aere de muzician.

      Esti mai prost ca un student, doar un rateu al naturii poate sa se atace pentru un gen de muzica, denota ce colectiv de smegme sunt „fanii” oricarui gen muzical.

      • Mircea spune:

        Dragos, recunoaste acum in fata tuturor, nu-i asa ca esti din Ardeal, caca-m-as pe tine?

        • Dragos spune:

          Nu am ce parlamenta cu roacherii sau studentii, prea sub nivelul meu.

          Mi-am expus valoroasa opinie, nu-mi ramane decat sa-mi bag pula in ma-ta, in a celor ce gandesc ca tine si sa revin la ale mele.

          Adieu.

          • sciencefictionanton spune:

            Ma Dragos, tu ai facut pe prostul asa de mult pe aici, ca ai ramas asa. Nu inteleg de ce tie iti tot place sa iei muie pe aici. Acum te-ai gandit ca vrei muie si de la roacheri?

          • Cata din GHERLA (aka jail town) spune:

            ce mici sunteti cand nu recunoasteti un troll. point taken , Dragos :)

          • Iepurele Cu Rabie spune:

            Boule, prea se chinuie Dragos si prea se ataca respectiv caca pe el la replyuri ca sa fie un trollaj bun. Trollajul lui e la fel de reusit ca ma-ta.

      • cacat spune:

        Da, si mie mi se pare scarbos cand un om se caca pe el de nervi incercand sa-i demonstreze altuia ca genul lui muzical favorit e de cacat. De exemplu poponaru’ asta de mai sus, Dragos, uite ce jegos purulent:

        „Roacheri sau folchisti, grea alegere, caca-ne-am pe toti.”

  • Mihail spune:

    pare un cover,nu trebuie sa aruncam din prima cu pietre,intai trebuie verificat ;)

    • smegma spune:

      in general, cand omul face un cover, nu schimba titlul melodiei si nici nu face cover la doar jumatate din melodie.

      ah, si nici nu schimba versurile in ceva ce nare nici o legatura cu originalul. ori facem cover, ori nu mai facem.

  • Destrabalatu spune:

    Stiu din surse sigure ca pe Tudor Gheorghe il chema Gheorghe Tudor, dar s-a stresat si si-a schimbat numele.

  • spitzle spune:

    ai facut dintzi, fir’i’al dreacu

  • Nimicmaibundefacut spune:

    Radule, mare ti-e gradina si multi prosti isi sparg capul pe aici in pauza de pranz in fata Mac’ului de la corporatie.

  • Bobo spune:

    tu numesti asta „folk”? ai carente babane, baiete

  • roacheri si folkisti spune:

    @Dragos
    Nu debitam absolut nimic (-_-)
    Doar ne bagam pula in mata din initiativa :-) chiar nu ii de ajuns ? Zau..

    • Radu Post author spune:

      ce lume ar fi aia in care ma-ta n-ar fi extrem de proasta.

      trage melodia aia de pe albumul original. are total alta instrumentatie. doar o chitara jegoasa care face zdranga zdranga. a fost reorchestrata cu plagiatura ceva mai tarziu.

      • MRchem spune:

        Timpul (si interesul) pe care il am la dispozitie ca sa verific daca mananci cacat sau nu e totusi limitat. De unde sa stiu ca ce-ai pus tu aici nu e melodia originala.
        http://tudor-gheorghe.bubble.ro/melodii/maturizare/

        Daca ziceai asa de la bun inceput ramaneam intre cei 99.9% care nu comenteaza.

        • Radu Post author spune:

          te repezi ca proasta la pula sa o faci pe desteptu’ da numa partial, sa inteleg. o sugi doar ventral.

          • MRchem spune:

            Fix ca si tine. N-am de ce sa pierd mai mult de 5 minute ca sa comentez pe un blog. Ce-i aia „ceva mai tarziu”? 2 saptamani? 2 ani?
            Daca tot faci o acuzatie serioasa, fa-o ca lumea. Fara informatii ascunse printre comentarii sau in pagina coishpe dintr-o cautare pe google.
            Daca era doar o acuzatie la misto, sugi pula.

          • Radu Post author spune:

            anu trecut sau acu 2 ani de craciun. fix cand ma-ta sugea pula la reni

          • Cumparator de virtuti spune:

            Tre` sa fac un desen cu puli de reni, de fapt cu toata scena. Injuraturi de vis numai pe piticigratis.

        • Cap in cur spune:

          Documentatia, ca si orice alta preocupare nu are legatura cu plictiseala. Cel mai oribil lucru din viata omului e plictiseala. O intalnim numai la specia omului simplu caruia gena nu ii permite o dezvoltare intelectuala normala, dar ii ofera suficienta rabdare incat sa roada nenumarate pachete de seminte prajite calitate superioara, pe de-a-ntregul.
          Pe tine te ajuta logica precum ma ajuta pe mine grupele muntilor si raurile.
          Ia vezi, pentru comentariul meu ai nevoie de timp sau de altceva?

    • Ion Fiul Ploii spune:

      haha esti prost stai jos

  • cyxz spune:

    Due to his excellent leadership skills , Commander Radu learns another skill:

    – Advanced Eagle Eye

    • Radu Post author spune:

      heroes 2 clar

    • Cata din GHERLA (aka jail town) spune:

      mai degraba scholar :))

      • sp0wn spune:

        More like Enlightment, amirite?

      • cyxz spune:

        Scholars can teach and learn spells lvl 2/3/4 the fuck is wrong with you ? Si e heroes 3 Wake Of Gods ca numa` in ala puteai sa ai commander *nerd talk over*. Da-mi o bere .

  • l1nk spune:

    Eagle Eye sucks, waste de skill slot.

  • iax spune:

    Ti-ai gasit de cine sa te iei! asta nu e un cover la SOAD, nu e nici plagiatura, nici nu are nimic in comun (poate 2 instrumente). Serios acum, unde vezi tu asemanarea dintre cele 2 melodii? Daca Ferrari foloseste roata-inventie a chinezilor, vei spune ca a plagiat roata? sa fim seriosi! cele doua melodii au in comun faptul ca sunt melodii, deci folosesc acelasi cod. Dar sa spui ca T. Gh a plagiat SOD e aberant.

    • Radu Post author spune:

      n-ai ureche muzicala.

      • Alexandru spune:

        Salut Radu,

        Poate e plagiata, nu intru intr-un debate ca nu am ureche, nu neg ca nu seamna cele doua melodii intre ele, dar melodia lui Tudor Gheorghe exprima si transmite un mesaj, pe care poate ca multi il dezavueaza.
        Nu melodia conteaza ci versurile, mult mai mai important este mesajul nu zdranganeala si sunt convins ca si tu ti-ai dat seama de asta!

        • Radu Post author spune:

          versurile sug pula penibil.

        • roborags spune:

          atunci de ce pula mea nu scrie un manifest sa-l lipeasca pe geamuri la ASE?

    • Corina spune:

      Iax, complet de-acord cu tine.

      • Radu Post author spune:

        nici tu n-ai ureche muzicala.

        • Bogdan Awo spune:

          Lasă, mă, pizdele să se îmbărbăteze una pe cealaltă într-o lume misogină!
          Hail pizdă!

      • jemoi spune:

        corina=coorva penala.

    • shotaie spune:

      iax ce fata ai sa-mi bag pula

      • Bogdan Awo spune:

        Da’ ia zi, ai fute-o? :D

    • florinq spune:

      subscriu. si culmea, pe linga ca nu e nici o legatura intre ele, aia a lu’ tudor gheorge e mai buna. si nu, nu sint fan sau ceva, n-am ascultat t. g. in viata mea. e drept, nici system of a shit sau cum p.. mea le zice. si nici n-am de gind, mi se par jenanti.

      • Scrob spune:

        Tu o sugi groaznic. Sa nu asculti T.G. sau SOAD e ca si cum sa nu fi trecut prin niste genuri muzicale bune.
        Acum nu te judec dupa gusturile tale, asta mi se pare ignorant din partea mea, dar in schimb ma scarbeste mult ca o sugi cu atata presiune.

        • bogdanawo spune:

          Greşit! Corect este că o suge cu atât de multă DEPRESIUNE, căci, sugând, provoacă vacuum care dislocă slobozu’ din pulă..
          q.e.d.

  • superdumneata spune:

    Tot repsectu pentru armata de animale(pseudo-intelectuale) adunata aici si asmuțită impotriva melodiei dar pentru cei care latră laolalta poate le va lumina inteligența lor tenebroasă următorul documentar :

    COPYRIGHT CRIMINALS (e prost că ie cu muzică americană, ca și folku american, da merjelu pentru noi românii)

    si un sărci pe vimeo sau gugăl : Everything is a remix part I / II ,etc. Si acum vitejii mei, pe cai..

  • Ion Fiul Ploii spune:

    hai ca`ti faci trafic calumea de pe urma astora

  • Ion Fiul Ploii spune:

    Chiar daca facem abstractie de asemanarea dintre Aerials si chestia asta, nu pot sa nu observa ca tudor gheorghe a ajuns intr`atata de neinspirat incat a ajuns sa rimeze iguane cu icoane fara absolut nicio valoare stilistica. Versurile is de cacat

    • RegeleCocalarilor spune:

      da ma, da’ are mustata

      • Ion Fiul Ploii spune:

        good point

  • Alexandra spune:

    are cineva albumul lui tg? poate scrie de unde se inspira… ar fi prea urat din partea lui… oricum, suna bine… dar e meritul originalului…

    • Alexandra spune:

      ma refer la „imperial”, nu la „maturizare” ala vechi…

      • Măgaru spune:

        N-a fost pe niciun album melodia în varianta asta, e cântata numai într-un concert.

        • Alexandra spune:

          da, dar si in concert se specifica… intr-un fel sau altul… adica daca nu uiti sa introduci melodia publicului in doua cuvinte, cu siguranta ca nu uiti si ce ai bagat prin ea… zic, nu stiu… oricum, am vazut ca multi au sesizat, poate totusi ne face placerea si mentioneaza macar in treacat alta data la concerte…

  • Amanda Lepore spune:

    *fain galliano ala care scapa aparatul de pozat prin aer (primul clip).

  • Did spune:

    flori de brebenei,muahaha=))

  • Liviu Vieru spune:

    Penibil si trist. Felicitari Radu, buna remarca. Incearca sa asculti si Guns n’ Roses – Knocking on Heavens door si Holograf – Dincolo de nori. Vei observa aceeasi similitudini. Pana si versurile duc in aceeasi idee. Macar GnR a avut decenta de a recunoaste ca au preluat-o dupa Bob Dylan.

  • ungheorghe spune:

    Nu-mi pasa daca e plagiat sau nu: That shit was fucking epic

  • constantin spune:

    mai bine spuneai de albumul nou BUG Mafia

  • Alin spune:

    Ba ia terminati mah ca nu ma intereseaza ce a cantat un mos afon despre o trupa rock ascultata de virgini.

    Deci, ce inseamna cacatu asta?! http://twitpic.com/6ekzg9

    Da, plm, nu intrebati de ce am cautat aia pe google.
    UH?!?!?!?!

  • Valentin spune:

    unu e tudor gheo. marsh, da-te-n poola lu’ tudor, ca ar putea sa-ti fie tata. drogatzii aia au preluat melodia asta de la radiodyfuzyunearomana.

    • Fanel spune:

      muie

      stiu ca e prea scurt raspunsu da’ io am debit mare

  • gigi spune:

    In pirmul rand, esti un cacat prost si seamana doar foarte putin, pur accidental, melodiile alea doua.
    In al 2-lea, daca e sa fi copiat cineva, ar fi fost SOAD, ca melodia lui Tudor Gheorghe are cam 25 de ani.

    • RegeleCocalarilor spune:

      haha
      rad de tine

      • Destrabalatu spune:

        Adu-ti aminte ca vei muri. (mai incolo)

        • RegeleCocalarilor spune:

          lasa-ma papa la mare
          vreu distractie si soare
          m-am indragostit lulea
          am aflat ce-i dragostea
          a, ia, ia ,ia, la mare
          a, ia, ia, ia, la soare
          a, ia, ia, ia, cu tine
          e bine, eeeeeeee

    • Radu Post author spune:

      ceproasta-ima-ta. are 25 de ani la versuri. e reinstrumentata.

      • indeed spune:

        tudor gheorghe nici nu stie sa citeasca note muzicale. el canta ca tiganii lautari, dupa ureche.
        asa ca nu stiu cata vina are el aci si cat aia care s-au ocupat de reinstrumentare.

        • Ion Fiul Ploii spune:

          tot mustaciosu e de vina ca si`o ales o orchestra furacioasa de rock

  • Cristi spune:

    O natie imputita de hoti si curve asta am fost, suntem si vom fi . Daca e cover , sa specifice in mortii lui de ordinar . Cat despre simpatizanti , sa-i luati pula in gura lui Tudor Gheoarge , ca nu a facut nimeni nimic in tara asta ca se merite copiat , beti un pahar cu apa rece si inapoi la supt de pula .

  • dorin spune:

    Ref. ce canta Tudor Gheorghe acolo… nu prea canta el. E ditai combinatu’ cu fel si fel de zdranganele, baga si el cate un growl din cand in cand, cat i-a mai ramas, ca are ceva km la bord. Daca cumva e plagiata, nu cred ca stie; cand baga el folk si folklor, aia de la SOAD erau pe tzevi la taticii lor. Daca il vedeam pe TG bagand un solo la cobza cu megapiesa in discutie, as fi zis ca a plagiat. De aflat cine a compus mega aranjamentul si de vizitat pe inserat…Asa aflam ce compozitor mioritic asculta SOAD, sau alti alternativi metali eclectici din astia. Are vreunul din voi mailu’ sau contul de FB al lu mosh TG?

    • adi spune:

      sa mor daca am inteles ceva din ce ai scris dud!!

      • dorin spune:

        Vezi ca a scris Magaru’ mai jos, cam ce am vrut eu sa scriu, dar mai bine.

  • gg spune:

    E faina si piesa lui T.gheorghe,voi astia care spun ca nu prea seamana melodiile cele doua inseamna ca va rasuna youtubul din propriul cur si nu auziti bine piesele.Eu zic sa va scoateti laptopul din cur si apoi ascultati melodiile…daca nici atunci nu vi se pare ca seamana melodiiile, bagati dracu laptopul inapoi in cur si ascultati mai departe muzica din cur

  • zet spune:

    Sunteti de cacat. Tudor Gheorghe nu a plagiat o melodea. Tudor Gheorghe mi-a plagiat pulul: are capul chel tot exact ca si respectivul pul, si are niste floci la baza nasului, tot exact ca si pulul meu, care are niste floci la baza pulii.

  • Daniela spune:

    N-am mai citit asa mult despre Tudor Gheorghe de …niciodata. Se pare ca e o problema interesanta de ma necajesc sa citesc suta de comenturi pe tema asta. Centaure, ce ai facut din noi ?

  • Producer spune:

    Asta nu e plagiat.Pe bune.

  • Măgaru spune:

    Dacă ai răbdare să asculți celelalte albume cu varii orchestre simfonice (pe compozitorul care face partiturile îl cheamă Marius Hristescu parcă, da s-ar putea să zic prostii că e vineri seara și-s cam matol…) o să mai găsești d-astea. Plagiate ce-i drept după d-ăia mai morți din cărțile de muzică, să nu se prindă pizdele culte, dar la fel de bătătoare la timpan. Asta e una din alea mai soft.

    Io unu’ sunt în stare să-l scuz pe TG, nu pare genul de emo coclit care să asculte SOAD, dar compozitorul merită s-o ia în cur de la toți cei cinci vikingi de la Amon Amarth, cu pudră de talc în loc de lubrifiant, că nu-i prima dată când o comite.

  • CheshireCat spune:

    NYPA.
    (too short, etc)

  • Qwerty spune:

    Unde e legatura intre piesele astea?

    • florinq spune:

      in capetele pline de etnobotanice a vreo 10-15 oligofreni care se agita pe aici.

  • chiombi spune:

    M–––––-> T
    O–––––-> U
    O–––––-> D
    I–––––-> O
    E–––––-> R

  • Wideblog spune:

    Nu merge reclamat clip-ul pentru DMCA copyright infringement ?

  • Frederic spune:

    >2011
    >still listening to SOAD
    I seriously hope you guys don’t do this

  • mitanul spune:

    sugeti pula toti

    • shotaie spune:

      ma-ta e curva    

      • scsc spune:

        „Shotaie ia-ma de coaie” – T. Gheorghe

  • Stefan spune:

    Manca-mi-ar pula George Enescu si toti labagii tristi care il venereaza.
    George Enescu a fost cineva, voi fraierilor, la ce pula mea ii purtati respect, niste putoi!
    George Enescu se pisa pe respectu vostru! .. daca a mai fost si mason, va fute si mamele in cur.

    • Cap in cur spune:

      Credeam ca ai disparut, fatah. Nu zice Radu de pauni. Mereu e cate un prost care apare subit si-i indeparteaza subiectul, ca tre` sa-l posteze mai cu graba pe prost. Si io astept intens, da` nu cu paunii, ci sa se trezeasca popa sa tina slujba sfintei luari.

      • Marghioala spune:

        Io’nteleg ca e un subiect delicat si sensibil asta cu paunii, tocma d’aia nici n’am mai insistat. Da’ e ca atunci cand ai o buba si face coaja, stii ca e mai bine sa nu da’ nu te poti abtine sa nu’i belesti crusta.

        • Cap in cur spune:

          Ceea ce ai zis e referitor la buba ta. Da` cu buba lu` Radu ce ai?

  • punctul pe j spune:

    sa fim seriosi, doar nu aveti suspiciunea ca Gheorghe asculta SOAD in timpul liber? :)) Eu zic ca e o sinmpla coincidenta, pana la urma sunt doar cateva acorduri asemanatoare

    • Alexandra spune:

      sa fim seriosi, doar nu ai suspiciunea ca TG e numai el, si nu o intreaga armata? casa de discuri etc… vezi ca au raspuns niste romani mai bine documentati mai sus despre cine ii face instrumentatia etc… nu exista simpla coincidenta legata de o melodie nominalizata la grammy…

  • Alex spune:

    Clar ca sint cateva acorduri plagiate. Da’ n-ar fi o problema, pentru ca suna bine instrumentatia lui TG.
    Insa versurile, sint penibile: „pentru care flori de brebenei cucii nostri plang cu glasuri ragusite” ?? ‘ the fuck ?!?

  • Ice spune:

    interesant conceptul asta: tudor gheorghe a plagiat pe sistem of a down. dupa coloana sonora nu prea pare, da’ o sa te cred pe cuvant datorita nationalitatii lui t.d. romanii astia nu prea mai stiu ce e aia original. Vezi melodia pulii care a participat la eurovison acu’ ceva timp cand pe locu’ 2 au terminat aia de la Biondo sau ceva de genu. deci clar e plagiat

    P.S.: cand o bagi pe aia cu terorizat paunii? am un prof pe nume paun care m-a picat ieri pt ca am luat 3.4 in loc de 3.5 si n-a vrut sa-mi dea bulangiul 0.1 ala mic. chiar mi-a scazut 0.1 sa-l manance ciorile. deci cand bagi chestia aia ca vreau sa o testez?

  • slobozitorul spune:

    coaie, nu e cioarda.

  • Marius spune:

    Nu e chiar asa de furat pe cat ne place sa credem noua doar pentru ca ascultam SOAD. Ce face tandarica este mult mai rau decat asta. Macar sunt si elemente noi in melodia asta pe cand tandarica copiaza 100%. Pana si iris are copiat Thin Lizzy si totusi nimeni nu zice nimic. Nu e cine stie ce, imi pare rau!

  • Marius spune:

    PS: care spuneti ca asta e copiata dupa Aerials nu are treaba cu muzica si doar cauta sa creada ce spune cineva. daca va puneam melodia asta la inceput fara sa fie si SOAD acolo ati fi zis ca pare cunoscuta dar nu spuneati AERIALS.

    • florinq spune:

      nici nu cred ca are importanta daca e copiata sau nu. tot respectul pentru aia care copie, iar rezultatul e mai bun decit originalul. vezi cover-ul lui freddie mercury de la „a great pretender” (care in original era o labareala specifica anilor 50).
      revenind la subiect, ce cinta mosh gheorghe acolo, copiat sau nu, suna relativ decent, in timp ce chestia ailalta e o mizerie. daca se iau doi cetateni mai voluminosi si se indoapa cu fasole, apoi sint pusi sa concerteze simultan, s-ar putea obtine ceva mai melodios.

      • Radu Post author spune:

        mananci cacat cu tiripliciul. ce canta mosch gheorghe acolo e jenant, penal si afoneala.

        • florinq spune:

          cum zici tu, maestre. dar si pesa babuinilor de la soad e un cacat mare si mirositor. iar matale ai facut urmatoarea manevra: te-ai inflamat si ai scos un articol scremut, in care condamni vajnic un cetatean cu mustata pe chestia ca a facut un cacat care seamana izbitor (dupa parerea ta) la forma, gust si miros cu cacatul altui cetatean. mai pune si un „senzational” in fatza titlului, si poti sa zici ca esti ziarist.

  • Lethe spune:

    Sa ne intelegem oleaca, inainte de a fi cu pula mare.
    Pe melodia lu’ nea Gheorghe o cheama „Maturizare” si e din 2000 (album – „Mie-mi pasă”), si nu seamana deloc cu Aerials de la System of a down (parerea mea: http://www.trilulilu.ro/DMG60/bde83211592521).
    Asta din concert seamana cu aerials da e din cauza filarmonicii, nu a melodiei originale, aia cu chitara pe fundal plagiatorii, nu cred ca batranica sta el acasa si se scarpina-n mustata pe System of a down.

  • vreauultimulloc spune:

    Ba in mod normal cine asculta Tudor Gheorghe nu asculta si System of a down. Asta nu cumva il scoate pe mustacios de sub acuzatia de plagiatura si il baga la diseminare informatie?
    Poate a fost altruist, adica de ce nu afle si aia de acorduri?

    Intreb si eu plm.

  • Ionut Nistescu spune:

    Io am ascultat doar primu’ video ca ma doare in p*l@ de Gheroghe Tudor. Aerials rulez, always!

  • cristi spune:

    Nu stiu de ce mi se pare ca Tudor Gheorghe vorbeste/canta numai in dodii… oi fi eu atat de varza?

  • Whiplash spune:

    Varianta obosita si disonanta de Aerials. Sa-si ia alti compozitori. Unii care plagiaza fara sa cioparteasca melodiile originale.
    Versurile lui Tudor Gheorghe sunt… dafuq!

  • houyhnhnm spune:

    Ma cac pe System of a Down. Stiu ca nu asta e ideea, da ma cac pe ei oricum. Sper sa ii plagieze Salam.

  • Zwargolak spune:

    „Aerials” is a single by the heavy metal band System of a Down. It was released in 2002 from the album Toxicity
    Adica in 2002.
    Si cum a zis Lethe, Tudor Gheorghe a scos primul melodia, in 2000.
    Evident, nu bag mana in foc, poate si Tudor Gheorghe si System of a down au cumparat melodia de la vreun ilustru necunoscut.
    Si au folosit-o amandoi.
    Dar nu cred. Asta nu inseamna ca acum nu-mi mai plac melodiile artistilor.

    • Radu Post author spune:

      uita-te la comentarii. au mai observat 212313 de isteti chestia asta. tudor gheorghe. reorchestrata prin 2010.

  • gh spune:

    Am fost fan SOAD. SOAD sucks, tudor gheorghe rulz.

  • Pixulici spune:

    daca tot plagiei SOAD, macar nu plagia si tu un hit :))

  • iobagul spune:

    Hahaha o gramada de ciocoflenderi comenteaza pe aicisha cum dracu sa lipsesc eu?!
    Bre mintosilor nea Tudor a adoptat copia melodica ca i-a sunat bine ori face misto de gusturile generatiei tinere ori amandoua! Ce coaiele lui Hector Berlioz nu va pricepeti a face ca intelegeti?! La minus e doar ca nu a anuntat sursa copy/paste, in rest face caterinca fina de curentele actuale muzicale!
    „Pentru care flori de brebenei cucii plang cu glasuri ragusite”… sublim in plm! Daca ati fi citit mai mult decat vizionat clipsuri muzi ati fi zis ca il plagiaza pe Minulescu, Bacovia ori Paunescu???
    Oricum raducule ca ne stim de-o viata wtf, e frumoasa ironia la ce tot smarcaim noi a comenta „Au facut copiii nostri dinti/ Musca din bunici si din parinti”
    Acu musca si tu vazduh ca eu ma intorc la pamant

  • Bob spune:

    Domnilor, nu va mai imbatati cu apa rece. Melodiile seamana, dar Tudor Gheorghe nu poate fi acuzat de plagiat din doua motive:
    1. Nu a reorchestrat-o el, ci dirijorul.
    2. Motivele muzicale NU sunt identice. Ascultati cu atentie. Intro-ul difera chiar foarte mult (la Maturizare este doar un pasaj care se repeta, la SOAD este o singura fraza, cantata o data). La riff-ul de chitara intervalele nu sunt aceleasi.

    Nu poti acuza un om pentru ca o opera de-a sa „seamana” cu alta… Oare de ce nu intervin institutiile specializate? V-ati intrebat? Este adevarat, pentru cei carcotasi, melodiile sunt identice. Cei cu urechi mai fine si care au notiuni de muzica vor observa diferentele.

    Da, sunt de acord, partile expuse mai sus seamana („din avion”, daca-mi permiteti exprimarea), oricine observa asta. Dar nu se poate vorbi de plagieri si alte lucruri de acest gen. In afara de aceste parti, melodiile nu au nimic asemanator.

    Ascultati ceea ce va este pe plac si lasati institutiile de profil sa-si faca treaba in cazuri de plagiere. Si nu tot ce zboara se mananca.

    Toate cele bune!

Adaugă un comentariu