Au început să mă ia oamenii la mișto pe interneți că am zis că în țările civilizate se moare mai tare de la alergie la alune decât de la terorism (plm, e metaforă, n-o luați ca pe o statistică pe bune, dar ați înțeles ideea). Și că tot spun că terorismul e o problemă groaznic de mică.
Da, recunosc, la prima vedere aș putea să par idiot. Chiar și la a doua, cine știe. Dar dați-mi voie să-mi explic raționamentul mai clar, că pe scurt așa, nu prea se înțelege.
Sunt complet de acord că efectele terorismului sunt o problemă mare. Renașterea naționalismului imbecil, creșterea cotei de încredere în partidele extremiste care, dacă ajung la putere, o să îngrădească drepturile la libertate de exprimare, viață privată, și multe alte chestii care nu se pupă cu ideologia lor. Că așa fac partidele extremiste. Le scrie și în nume. EXTREMISTE. De la asta vine. Evident, și pomparea de bani în servicii din frică de teroriști e o problemă. Ajung mai mult să întărească serviciile și puterea lor și să ducă democrația spre un stat polițienesc. Pentru că e greu să nu controlezi pe toată lumea, când știi ce au toți în portofel, în telefon și în chiloți.
Ăsta e un pericol real, din punctul meu de vedere. Că, deși nu a fost văzut picior de arab agresiv pe teritoriul României, o să ajung eu în 2040 să sap la canalul București-Dunăre, alături de alți semi-intelectuali inutili sistemului, pentru că ați fost voi proști și v-a fost frică de terorism.
Frica de terorism e o problemă reală.
Însă din punctul meu de vedere de sociopat cinic, terorismul nu e o problemă. Foarte foarte foarte foarte puțini oameni mor și sunt răniți în lumea civilizată de terorism. Un număr nesemnificativ de mic. Comparabil cu ăla a oamenilor care mor pentru că au căzut de pe scaun sau din pat. Serios. Acum mulți o să urle că nu poți compara un accident cu un act de ură direcționat de oameni. Ba da. Poți. La colectiv au murit oameni fără vină, într-un accident provocat de inconștiență, incompetență și corupție. La atentat au murit oameni fără vină, într-un accident provocat de conflict de ideologii la scară macro breșe de securitate și evoluția tacticilor de intimidare. Când privești ciocnirile dintre grupurile diferite de oameni la scară macro, actele de terorism sunt la fel de statistic previzibile ca și accidentele auto pe autostrada soarelui într-un weekend de vară.
Dacă toți europenii ar fi ca mine, ne-ar durea la bască de terorism. Am accepta liniștiți că așa a evoluat societatea, am scăpat de multe moduri de a muri, dar a apărut unul nou, care, din fericire, afectează 0,0001% din populație. Noi îi bombardăm pe înapoiați, ei explodează la noi. Cercul vieții. Damajul pe care-l fac ăștia e nesemnificativ. Noi îi ținem în rahat și glod acolo. La un moment dat o să cedeze. Până atunci, cercul vieții. N-are rost să ne căcăm pe noi și să ne schimbăm modul de gândire și de funcționare a societății spre ceva mai gri pentru 0,0001% din populație. Să ajungă măcar la 0,01% și mai discutăm.
Dar dacă lumea ar fi doar ca mine, problema s-ar rezolva super ușor. M-aș duce acolo in siria și le-aș zice: bă băieți, fiți atenți cum stă treaba. Noi avem niște nucleare. Aveți 6 luni să vă adunați căcatul și să-l rezolvați. Vin peste 6 luni și vreau să văd aici copii care zburdă și panseluțe. Dacă vă văd tot încruntați, bărboși și urlând allah ackbar, rașchetăm toată țara voastră de majoritar înapoiați de pe fața pământului de la firul ierbii în sus.
Dar continuăm să fiem democrați și liberali și social echitabili, cu toleranță, acceptare și multiculturalism în rest, la noi acasă. N-are rost să ne schimbăm pentru ceva așa mic.
Da, da, soluții extremiste, dar așa-s eu. Un om simplu, care nu dă doi bani pe valoarea vieții umane, că nu mi-au plăcut niciodată poeziile, și care preferă soluțiile radicale și rapide, decât ălea de compromis, să fie bine ca să nu fie rău, care nu rezolvă nimic, dar învrăjbesc proștii unii împotriva celorlați. Chiar m-am plictisit de chestia asta cu terorismul. Hai să facem niște atrocități rapid și să ne întoarcem la festivaluri culturale, drepturile minorităților și integrarea categoriilor defavorizate în societate în rest.
^Nu, idiotule, nu lua partea asta pe bune, ca o propunere viabilă de rezolvare a problemei. Propunerea viabilă e mai sus. Ai sărit de ea că erai furios de restul chestiilor. Să-l ignorăm cu toții. Terorismul e exact ca Alex Velea. Dacă l-am ignora cu toții, ar dispărea. Dar asta n-o să se întâmple, pentru că foarte mulți oameni sunt proști și emoționali. De fapt asta e problema adevărată, gravă și iremediabilă. Nu terorismul, ci faptul că prea mulți oameni sunt cum sunt ei și prea puțini sunt cum sunt eu. Incredibil de puțini. Mai puțini decât ăia care mor în atentate teroriste.
Comentarii (123)
Poate fi dificil sa ignori faptul ca poti sari in aer sau poti fi impuscat pentru ca un gras a fost bullied la scoala. Dupa un timp, incepe sa ti se para nasol sa mai mergi la o bere.
daca nu intelegi numere, pare dificil. dar daca intelegi sansa reala, e super simplu.
Pai asta e problema cu terorismul si alunele. Cu alunele stii sa nu bagi in tine. Cu terorismul, treaba e ca oricand, oriunde, iti poate baga unul niste alune pe gat. Chiar daca nu vrei sa mananci.
La numere, te poti uita la accidente auto. In teorie, te poate calca masina pe trecere. Tot asa, probabilitate mica. In practica, si daca esti pe trecere si pe verde, tot te asiguri inainte de a traversa. Si, daca esti un pic nebun, nu mai traversezi.
La grasul ala bullied, nu ai cum sa te asiguri. Nu-l vezi venind. Nu-l auzi. Nu stii ca exista. Nu stii de ce locuri sau activitati sa te feresti. De-aia ii zice terorism.
Tot ce poti face (ca simplu cetatean fara putere de decizie) e sa ignori, da. Si ignori. Pana sare ma-ta-n aer. Sau e impuscat fi-tu. Sau chiar un banal vecin insuportabil. Asa, cat sa te faca sa intelegi ca maine poti fi tu.
Si pe urma devine dificil de ignorat si ajungi sa iei bicicleta, ca ti-e frica de metrou. Si toate astea pentru ca „hai sa ii ajutam pe oamenii astia despre care nu stim nimic si care vor sa ne beleasca, chit ca nu i-am bombardat noi”.
Eu ce zic? E nasol. Dar ignori. Ca nu ai ce face. Si asta e adevaratul terorism: cand stii, vezi, dar nu ai putere. Aia teroare, nu un gras cu pistol.
da ma da pana candu ala de care zici tu nu se intampla. e statistic improbabil.
Statistic e improbabil si sa iei SIDA daca futi fara prezervativ, dar lumea foloseste.
Treaba cu terorismul e ca esti obligat sa futi ultima curva nespalata fara. Chit ca tu chiar nu vrei sa futi. Nu doar atat, dar daca doar mentionezi prezervativul, esti rasist, extremist, inapoiat. Poate esti trimis si la reeducare.
Statistic o fi improbabil, dar parca nu-ti vine sa te duci in vacanta in Munchen sau Paris zilele astea. Norocul tau e ca nu esti obligat. Mai nasol de nemtii si francezii care acolo locuiesc. Chit ca e improbabil.
fraierii foloseste.
Foloseste, dar nu cum crezi tu. Uite, ziceai de Brexit. Mai pune un Marine Le Pen. Sau, de ce nu, un Hitler (Godwin). Toti aia merg pe val pentru ca ingrijorarea populatiei e ignorata. Cand trebuie sa votezi si doar extremistii promit rezolvarea problemei de care ceilalti nici nu-ti dau voie sa vorbesti, ce sa faci? Votezi extremismul. Rasa ariana, lumina dacica si Dan Puric. Sau Adolf. Asta e, doar aia zic de ce te doare. Chit ca vezi ca-s idioti, doar idiotii aia vor sa se ocupe de problema ta.
Ah, ca pe urma poate avem stat politienesc, pula drepturi si tu esti reeducat prin munca la canalul dunare marea moarta?
….
Ignora. E statistic improbabil.
Dar da. Fraierii foloseste.
Ma lamuresti cu o situatie,te rog?
Statistic vorbind,care e sansa sa fie 2 atentate teroriste in acelasi loc?
Urmarind istoria,ce sanse sunt sa fie 2 atentate teroriste in acelasi loc,la scurt timp unul dupa celalalt?
Din cate vad se tot schimba locurile,Munchen,Nisa,Istanbul,Moscova,etc… niciodata in acelasi loc. Doar peste X ani. Deci am putea spune ca Munchen-ul dupa un atentat terorist,devine cel mai safe loc de pe planeta?
Se dau 10 locatii cu risc egal de atentate teroriste.
Nu stii unde sa stai. Sa zicem ca esti in locul 5. Maine are loc in locul 6 un atentat terorist. In 2 zile,locul 6 nu ar deveni,matematic,cel mai safe loc din cele 10?
Problema cu „terorismul” e ca se exagereaza. Prea multa „emotionalitate”. Oprim un oras pentru…9 oameni omorati. In acelasi oras,au murit 50 oameni in aceeasi zi,fiecare prin modalitati precum:cade tencuiala in cap,da masina peste tine,etc. „Pai da dar aia 9 au fost omorati de alt om”. Cand mori mai conteaza cine si cum?
Tencuiala aia care cade in cap…o iei ca pe o „greseala” a naturii,ca pe un accident. De ce nu ai lua la fel si teroristul ala?
Atacurile teroriste nu pot fi prevenite. Orice om poate sa se trezeasca intr-o dimineata ca vrea sa se arunce in aer in X loc. Teama asta continua de terorism..nu ajuta la vreo ceva.
Da, exact cum al doilea turn de la wtc a fost cel mai safe loc de pe planeta dupa primul avion. Exact cum Parisul a devenit cel mai safe loc dupa primul atentat, inainte de al doilea si al treilea.
Statistic vorbind, desigur.
Statistic vorbind, care erau șansele să se întâlnească la un loc atât de multe animale proaste să te nască și să te crească pe tine în așa fel încât să ieși așa imbecil semidoct cum ești tu?
Nu înțeleg ce pula mea atâta filozofie bășită care zice că e prea multă emoționalitate și că se exagerează.
E simplu: tot ce e PREMEDITAT și executat de niște ființe suficient de evoluate încât să poată plănui crime e pe bună dreptate perceput ca infinit mai periculos decât un accident deoarece e repetabil în mod intenționat la infinit și e DIRECT și FIZIC, chestie pe care orice animal viu o percepe instinctual mai puternic decât orice furt de la stat. Cum e și violul. Cum e și tâlhăria. Cum e și cu bombardelele țiganilor musulmani. Cum e și cu păsările lui Hitchcock.
Da, normal că contează (să mă cac în oricare începe să mestece căcat despre cacofonie) cum mori!
Ia zi, dacă mă-ta moare cu pula în cur, strânsă de gât cu cureaua în timp ce i se taie țâțele e același lucru ca și când ar muri că i-a căzut tencuială în cap?
Vorbesti mai sus de statistică, dar nu-i acelasi lucru pentru cine locuieste in Paris, Londra,Berlin sau pentru cine locuieste in Hunedoara sau intr-un orăsel neinsemnat din Germania. Sansele pentru un om educat care munceste in Paris sunt muuult mai mari sa sară in aer decat la tine in Brăila sau Bucuresti
De ce? Vrei sa traiesti cat cetatea Neamtului? Gandeste-te doar ca poti sa stai linistit in casa si poate sa cada un avion in blocul tau. Sau sa cazi cu liftul. Sau sa te ia o masina pe strada. Sunt atatea moduri prin care poti sa mori stupid. Asa ca cea mai simpla solutie e sa le ignori si sa iti vezi de viata.
Aștept să vă duceți toți ăștia curajoși și statisticoioși să vă faceți concedii prin Franța și Germania și să ne trimiteți poze.
Probabil o să aștept multă vreme de aici înainte, dar, hei, bine că sunteți voi statisticoioși.
@matamare: Bine ca sa mergi cu masina nu ti se pare nasol, desi poate sa intre in orice moment un idiot in tine de pe contrasens. Si inca nu s-a inventat prezervativul care sa previna asta.
Cu masina poti alege sa nu mergi. Sau poti alege sa conduci un monster truck. Sau sa mergi cu 30 la ora si ochii cat sarmaua in toate directiile. Poti alege sa nu mergi la curve. Poti alege sa mergi si sa le futi cu 3 prezervative puse unul peste altul si-n costum de hazmat.
Nu poti alege sa nu mergi intr-o zona in care e un gras bullied sau un „refugiat”, pentru ca nu stii ca exista acolo unul. Dar exista – si te omoara. Pe banii tai si pe taxele tale.
Dar hai sa ignoram toate astea. It’s only smells.
„Au inceput sa ma ia oameni la misto pe interneti” – daca prin oameni te referi la betafagotul pletos cu mema infrarosie aka Ursu Calin imi pare rau pentru tine faraoane.
Problema labarilor alt-right care te fac cuck pentru orice parere care aluneca ideologic de la binomul trump – antena3 e mai usor de solutionat ca si cea a teroristilor – astia nici macar nu au tupeul sa se detoneze cand isi dau sudoku, probabil recurg la ceva surogat poponaut gen pus o caramida pe pedala de la matizul lui tac-su si inchis usa de la garaj.
nu eu am mema infrarosie retardatule dar nice try haha betalau pletos mars in pula mea de normalau beta leftistx))))
pff si eu care ma pregateam sa iti trimit un giftcard de steam pentru mema zemoasa cu slavic :'(
c-e p-l-m t-r-e-a-b-a a-r-e a-n-t-e-n-a-3 c-u a-l-t-r-i-g-h-t -i-n p-l-m -? -!
tu probabil esti cuck si daca nu zice alt-right, stai chill. Cretin clasic. Mie imi place cum dau toti fagotii de stanga in trump fara sa inteleaga problema prezenta: Da coaie, trump ar fi fost ultimul om de pe lista republicanilor pt orice om normal la cap. Dar as fi votat si un cacat purulent decat pe hilary sau comunistu alalalt, asa ca acum e no-contest.
Deci orice leftard care il ia la muie pe trump acum zice de fapt ca hilary are pizda apetisanta.
exact, dar exact asa, a fost cand l-au ales pe hitler o mana de dezamagiti (a se citi nefunctionali sociopati si rasisti).
au zis „ba, hindenburg o arde senil, decat cacatu asta mai bine orice, hai incercam hitler, sigur e mai ok”.
Pai asta ziceam si eu mai devreme.
Hai sa fim de stanga si neoliberali, pana sictirim complet populatia. Ce-ar putea sa se intample?
…
Statistic e improbabil sa se ridice iar peste tot extrema dreapta ca urmare. Sau sa inceapa vreun nou razboi, ca au fost deja doua. Sau sa sapam patriotic canalul.
tu nu intelegi ce inseamna stanga. neoliberalii si neoconii nu sunt de stanga. dar sunt unul din motivele pentru care extrema dreapta prinde tupeu. al doilea motiv e educatia proasta si rasismul (acum impotriva musulmanilor)
neoconii si neoliberalii sunt de dreapta (au discurs care seamana pe alocuri cu stanga dar legi si practici economice – alea care conteaza – de dreapta).
dar sarantocii nu se prind, au impresia ca sunt de stanga si voteaza ce li se pare lor de dreapta, anume nationalisti cu 3 clase.
Isi dau sudoku? Pe bune? incerci sa spui seppuku?
da-ti sudoku, esti degeaba
Tu ai văzut în ce păsărească au comunicat ăia doi acolo?
Chiar crezi că poți să înțelegi?! Dacă ai trecut într-a doua fără să copiezi e deja prea târziu să poți citi ce scriu ăia.
Ai scris Colectiv cu C mic! :)))
Pe de alta parte, si eu sunt adept al masurilor extremiste. Sa le serveasca muricanii sau rusii vreo 2 portii de plutoniu… End of Story (aberez, bineinteles)
Nu cu nucleare, că, dacă bate vântul încoace, noi ne-o luam primii după musulmani.
Se poate și mai curat și mai disctractiv decât cu nucleare.
aah, the old fallacy of relative privation. „Sigur, e aberant sa ne preocupam de cacanari primitivi blocati mental in alt mileniu pt ca plm, nu omoara asa multi oameni pana la urma. Corect e sa ne incordam pentru cacaturi care omoara oameni fix in ordinea numarului de oameni pe care ii omoara, pentru ca logic.”
Te-a memat ala ca un bo$$. A luat fix genul tau de umor si ti l-a intors in bot. N-o lua personal. Doar las-o mai moale cu opiniile despre geopolitica ca arati ca olivia steer cand face pe doctorita.
ba se preocupa aia cu bombele, tu ca limbric ar trebui sa te preocupi de chestii mai apropiate de tine, gen ca la spitalu cel mai apropiat mor aia cu muste pe ei. da coaie, daca in ultimu an ai vorbit mai mult de terorism decat de sistemul medical din romania, sau educational, esti un redus mintal. lucrurile ar trebui sa te preocupe in ordinea relevantei. Nu am spus ca trebuie lasat asta si concentrat doar pe alte chestii, ci scazut gradul de atentie dat fenomenului pana la cote mai realiste. si folosit atentia aia eliberata pe chestii mai stringente.
varianta tl dr, daca ai scade gargara cu terorismul la un sfert din cate e acuma, ar fi super ok. k? k.
imi aduc aminte de articolul pe care l-ai scris dupa colectiv. (f bun, btw). Parodiai fix ce trebuie, anume mirarea infinita si gargara cretina a comunitatii online in fata unui lucru perfect explicabil dat fiind sistemul romanesc. + observatia de bun simt ca nu se va schimba nimic prea curand.
Acum sa inteleg ca ar fi super daca s-ar reduce gargara despre terorism la 1/4 si s-ar umple restu cu gargara despre sistemul medical si educational.
Nu e ca si cum userul generic de content de genul asta poate sa schimbe ceva de unul singur, dar ar fi super daca ar latra mai mult de larvele alea din spitalul de arsi decat de sand niggers.
Nici nu stiu de ce te agiti, pana la urma. De chestiile astea se preocupa tot microbula aia de facebook romanesc de care ai mai scris. Restul tarii tot in curte se caca de la daci incoace, indiferent de contextul istoric.
Ba tu esti prost de puti. Pe tine ar trebui sa te futa grija ca daca ai copil sa zicem si il duci in spital sunt 30% SANSE sa crape. Pentru ca dezinfenctanti pentru ca lipsa de aparatura pentru ca lipsa de profesionalism din cauza salariilor mici. Dar nu cred ca o sa intelegi vreodata. Vei ramane la stadiul de amiba.
Pe asta pot sa o explic eu. In Munchen sau Paris vrem sa ajungem. In vizita sau permanent.
In sistemul medical sau educational din Romania nu vrem. De ala nu ne pasa.
Am inteles. Deci trebuie sa intru in partidul Noua Dreapta ca sa nu lucrez la canalul Bucuresti-Dunare in 2040.
Varianta corecta ar fi sa te inscrii in toate partidele si sa platesti cotizatia doar la aia majoritari in momentul respectiv.
Radu, ce te face să crezi că proporţia victimelor va rămâne de 0,000… ? vezi şi tu că metodele de lucru evoluează. Ieri au fost pietrele, azi toporul, cuţitul, camionul, pistolul sau puşca. Mâine poate fi o mică ebola sau o nucleară cumpărată pe bani saudiţi.
Tu încerci să minimalizezi conceptul de teroare, de nesiguranţă în propria ţară, oraş, stradă sau casă, combătându-l cu logica matematicii probabilistice.
Esenţa problemei rămâne însă, coci psihicul uman nu ştie mate. Ideea de nesiguranţă nu are nici o legătură cu cifrele sau cu logica, tocmai de aceea articolul tău e vax.
Nu-ţi cere nimeni să vii cu soluţii salvatoare, că doar nu eşti Mesia, dar nici ignorarea fenomenului nu e o soluţie. O soluţie realistă şi pe deplin aplicabilă ar fi mai degrabă incriminarea prin lege a oricăror ideologii religioase (islamiste, creştine, evreieşti, chinezeşti, nu contează) de tip extremist, după modelul incriminării negării holocaustului sau al ideologiilor naziste şi comuniste.
Crezi că mergi în raiul lui Mahomed cu fecioare virgine dacă te arunci în aer în piaţă, şi propagi chestia asta ? marş la puşcărie sau expulzare.
părerea mea
„O soluţie realistă şi pe deplin aplicabilă ar fi mai degrabă incriminarea prin lege a oricăror ideologii religioase (islamiste, creştine, evreieşti, chinezeşti, nu contează) de tip extremist” Ai vazut ce bine le-a iesit celor din imperiul roman sa interzica religia extremista ce spunea ca oricine crede in altceva ajunge in iad? D’aia nu mai exista crestinism – pentru ca interdictia unei religii functioneaza.
Ah, si p.s. pt matamare care povesteste despre faptul ca cei anti-avort nu omoara gravide da un search pe terorism crestin si mai citeste.
1. Nu exista in pula mea terorism crestin. Cel mult a existat vreun crestin care a executat ceva nefericiti. Nu a facut-o in numele crestinismului, pentru ca nu are cum. Pana si un ateu ca mine iti poate spune ca printre alea 10 harneli se numara si „sa nu ucizi”. Pe nimeni. Nu ca evrei, crestini sau musulmani – PE NIMENI.
Mentionez alea 10 cacaturi pentru ca pe ele se bazeaza crestinismul. Spre deosebire de Coran, care nu doar ca-ti spune ca-i OK sa-i omori pe unii, da’ te si incurajeaza sa faci asta. A se vedea http://quran.com/2/191-193 Da, fitnah se refera la aia care ori nu cred in Allah, ori cred SI in Allah si in altele, chestii in deplina contradictie cu martusirea de credinta („exista un singur dumnezeu – allah – si mahomed e profetul lui”), La aia nu e cu „sa nu ucizi”, e cu „ucide”.
Prin contrast, crestinii nici macar nu au o chestie in comun, asa, vreo carte sfanta. Unii o ard pe Noul Testament, altii pe Vechiul Testament, altii pe cartea lu’ mormon si altii pe south park, for all I fucking care. Da’ „terorism crestin” nu exista.
2. Unul din factorii majori, cand discuti de caderea Imperiului Roman, a fost faptul ca romanii au acceptat refugiatii germani (aia care fugeau din calea hunilor, adica). I-au acceptat in sensul ca le-au dat drumul pe teritoriul lor, dar i-au tratat ca pe niste barbari (pentru ca asta erau). Si ghici ce: dupa un numar de incidente relativ minore, intr-o economie care se chinuia, refugiatii aia au pus-o de-o revolta in 378 si i-au nenorocit pe romanii prea civilizati si prea placizi, ca apoi in 410 sa jefuiasca gotii Roma cu acte-n regula si sa-l macelareasca si pe imparat.
Suna cunoscut in pula mea? Vin unii – evident barbari – le dai drumul, nu-i prea accepti (ca-s barbari, plm), economia cam scartaie…DAR SA IGNORAM ASTA, LOL.
Crestinismul nu a avut nimic de-a face cu caderea imperiului roman cat timp a fost interzis. Problema a fost ca a fost acceptat in 313 – vezi edictul din Milan – si apoi a devenit religie de stat in 380. Da, da, crestinismul ala cu „sa nu ucizi”. ALA a devenit religie de stat, slabind si mai rau Imperiul Roman. Cum a mers „sa nu ucizi” fata-n fata cu barbarii? Pai, vezi pe undeva vreun imperiu roman?
Pula-n pizda, tu macar istorie?
Nişte libanezi, cu vreo 30 de ani în urmă, ziceau şi ei cam aşa: „noi suntem creştini, nu terorişti!”
Asta nu i-a împiedicat să taie şi ei câteva mii de capete.
Ar fi dragut daca ai citi inainte sa raspunzi. Dar asta ar insemna dialog civilizat. Eu ma amuzam de 2 ineptii diferite:
1. Hogea care declara ca interzicerea unei religii ar reprezenta o solutie – si ii raspundeam ca interdictia nu functioneaza caci fructul interzis este cel mai tentant – dar, ca sa nu ma lungesc cu o explicatie foarte lunga am facut trimitere la o interdictie care nu a functionat, cea impotriva crestinismului – Si nu am spus niciunde, geniule, ca din cauza crestinilor a cazut imperiul roman ci doar ca interdictia acestei religii nu a condus la disparitia crestinismului.
2. matamare care spune, citez: „e mai putin deranjanta o vaca anti-avort, sa zicem… sau un trist homofob. Pentru ca aia agita pancarte, nu eviscereaza gravidele in oras cu maceta.” https://en.wikipedia.org/wiki/Anti-abortion_violence
Si inca ceva: Daca tu ai impresia ca VREODATA crestinii au respectat regula cu „sa nu ucizi” atunci „Pula-n pizda, tu macar istorie?”. De cruciade ai auzit? De inchizitie? De preoti militari? de pedeapsa cu moartea in statele crestine? Sunt sigura ca daca-mi pun in cap sa caut il gasesc pe preafericit dand cu trafaletele daca nu pe vreun tanc macar prin fata unor trupe care pleaca din tara….
Eu nu am afirmat că trebuie interzis islamul ca religie, ci doar doctrinele extremiste din islam. Adică trebuie periat de toate ideile xenofobe, suprematiste şi criminale de care sunt pline Coranul şi Sharia. Să fie condamnată public, moral şi în final interzisă prin lege promovarea ideii de: război sfânt (jihad) şi toate ideile jihadiste ce derivă din această idee de război sfânt. Jihadismul în sine este o subcultură în lumea musulmană şi nu toţi musulmanii o împărtăşesc. Ţi se pare că neonaziştii şi antisemiţii sunt foarte la modă în Europa ? Eu zic că educaţia de combatere a antisemnitismului şi nazismului a fost un succes
Hogea, ca procentaj, sunt mult mai putini neonazisti in SUA decat in Europa, desi in SUA este garantata libertatea de exprimare politica, iar in Europa este interzisa. In SUA, neonazistii de exemplu au toate drepturile, chiar pot defila in fata muzeului Holocaustului cu pancarte cu Hitler sicu svastici – dar cu toate astea, nu au atatia adepti ca in Europa.
matamare, nu te mai bate atata la pept cu istoria.
De exemplu, de terorism crestinesc vorbesti in contextual actual. Da, nu exista terorism crestinesc. ACUM. Caci e destul sa arunci o privire in *istorie* nu mai departe de 50 de ani sa vezi niste fapte ce ar fi la fel de crude ca terorismul sadea. Avorturile si sutele de bebelasi morti in manastirile irlandeze. Mergi cu 100 de ani in urma si ai niste epurari etnice. Poate ca chiar de-aia nu sar in ochi. Pentru ca NOI suntem de aceeasi parte a tabarei, civilizatia vestica-crestina, si le numim „pedepse”, „spalari de pacate”, „eliberari”, nu? Te duci cu inca cateva sute de ani in urma si ai zecile de mii de femei omorate pentru… magie, lol. Citit in cafea si horoscop. Cruciade, inchizitie, oameni torturati. TORTURATI. In numele lui Iisus cristos mangaietorul. Dar nu e tortura cu adevarat. E „indemnare crestineasca catre marturisire si pocainta”. Nu e terorism. Oamenii nu erau terorizati de inchizitie, nu?
Asa ca revenim la context. Da, nu exista terorism crestin. Azi. Era in trecut, avea alte denumiri si misiunea ii era „sacra”. Cam ca la jihadisti acum. Si tind sa cred ca s-a evaporat din simplul fapt ca… lumea vestica a evoluat. Si maimutele nu.
Hogea, ideea ta e cea mai cretină. Să abandonezi mii de ani de evoluție socială, să abandonezi principiul de bază al civilizației occidentale (libertatea de gândire) – fără de care nu se putea realiza restul, de frica unor bărboși caprofili, care (selon Radu) nici nu omoară atâția oameni în termeni absoluți.
Problema nu e cu numărul de morți. Problema e cu impactul social.
Impactul social nu e musai direct proporțional cu numărul de morți.
Impactul social depinde foarte mult și de cât de foțat se simte omul să accepre un țigan musulman care se cacă pe toate „valorile” europene pentru că așa e el, țigan musulman care face doar ce vrea pula lui. A, și pe deasupra, mai omoară și oameni și mai violează și proaste d-astea „educate” și politicălicorecte și mai încasează și bani de ajutor social pt că un viol executat corect merită sponsorizat si apoi răsplătit.
Nu ai înţeles nimic. Societatea multiculturalistă actuală a Occidentului este plină de interdicţii, ca să poată exista. Europeanul a fost educat să fie foarte atent la respectarea drepturilor minorităţilor, a libertăţii de opinie şi religie a celorlalţi, de cele mai multe ori cu preţul cenzurării propriilor opinii. Fenomenul se numeşte discriminare pozitivă şi este întâlnit din plin în toată Europa. musulmanii jihadişti din Europa îşi râd de prostia libertăţii de exprimare a europeanului. Pentru ei, nu există decât o singură opţiune, Islamul. care este anti-multi-culturalist. Crezi că dacă aceşti islamişti radicali ar avea puterea în mână, ţi-ar respecta dreptul la propria credinţă, indeferent care o fi aia – inclusiv dreptul de a fi ateu ? Îţi spun eu că nu. Dimpotrivă, dându-le apă la moară cu tâmpenia multiculturalistă, e ca şi cum ai consfinţi dreptul ţiganilor la a fura, că la ei e ocupaţie tradiţională. Nu vrei ca din respect pentru această ocupaţie tradiţională ţigănească, toţi români să celebreze o dată pe lună Ziua Buzunarelor Deschise ? Înţelegi aberaţia ideii tale ?
Hogea, tot ce inteleg este ca tu vrei sa ingradesti exprimarea libera, din teama care iti provoaca unele idei. Intr-o societate civilizata, fiecare are dreptul sa-si exprime parerea (chiar daca 99,9% din populatie nu e de acord). Daca tu crezi ca instaurarea unei Thought Police ti-ar asigura tie siguranta psihica, felicitarile mele, dar nu incerca sa ne atragi pe noi ceilalti, oamenii liberi, in mocirla ta.
Esti baiat destept. Pacat ca intotdeauna cei prosti sun cei multi.
Terorismul e varianta islamistilor a campaniilor de awareness. „Uita-te la noi, suntem aici si suntem relevanti!”. Dar trebuie sa recunoastem ca lor le iese mult mai bine decat celor care fac awareness pentru autism, fisuri anale, paduri tropicale & shit.
Foarte bun articolul, autorele in sfarsit, a luat taurul de coaie si a admis ca este un semi-intelectual inutil:
„o să ajung eu în 2040 să sap la canalul București-Dunăre, alături de alți semi-intelectuali inutili sistemului,”
Matamare( userul) a dat niste replici mult mai bune ca articolul.
exact attention whores sunt teromucii aia.
nu au nicio putere, zero.
in afara sa tina niste femei si copii prizonieri (de-aia nu merge cu nucleara) si sclavi sexuali in siria nu-s in stare de nimic.
singura lor sansa sa ii bage in seama lumea adevarata e sa fie pocnitori prin malluri. numarul de victime e infim. pentru ca sunt chiar incompetenti. sa omori 100-300, chiar si 10.000 de oameni pe an, cand te dai trimisul bataios al lui allah, este chiar o mare rusine. dar atat pot.
singura victorie a lor e data de prostii prea prosti care se sperie de orice are pielea maro si vorbeste rastit. partea proasta e ca vine cate un polituc cu chef de scandal si de imbogatit industria de armament si ii sperie pe prosti pana voteaza.
asta se trateaza cu educatie si incluziune sociala.
educatia e buna ca ii invata pe rasisti sa nu mai fie fricosi ca gandacii si pe imigranti ca religia e o vrajeala basita, acum ca avem legi de oameni.
incluziunea ne asigura de faptul ca o patura de 10% din populatie nu e ostracizata pe motive rasiale/religioase si nu le da ocazia sa faca enclave suparate, pepiniere de cretini cu centuri explozive.
si pentru toti sarantocii care se cred de dreapta pentru ca nu au citit destul, ar trebui sa vorbesc frumos cu voi, ca daca va zic urat va inraiti mai tare in prostia voastra. dar ma doare in pula. suferiti in continuare, necajitilor.
cel mai tare e ca natioprajitii din europa, rasistii cei mai prosti istorie (aia vechi macar faceau bani din sclavagism) ajung sa voteze exact cum vrea isis. adica niste nulitati cu chef de scandal si ambitii de dictatori militari. e felul lor de a deveni relevanti.
spor la votat si facut exact ce vrea isis, fricosilor.
Ce pula mea e cu hiperbolele astea la adresa ISIS?! ISIS nu vrea nimic. ISIS e un căcat prost fără vreun plan extern care ar putea fi neutralizat repede repede dacă nu ar fi atâția fanatici politicălicorectnăs care să sară de cur în sus la fiecare glonț tras de militarii lumii civilizate prin țările de căcat pe unde colcăie ISIS.
ISIS e un căcat penibil care probabil o să înceapă să revendice și accidentele de mașină ca să audă lumea de ei câ mai des.
isis vrea sa se legitimeze. nu stie sa faca nimic util. dar crede ca stie sa razboi.
isis ar fi important doar daca niste belicosi gen trump ar transfroma propriile tari in state politienesti si le-ar trimite armate acolo sa se macelareasca in razboi de uzura.
mie mi se pare o idee proasta. mai ales combinat cu tratamentul inuman al refugiatilor. care produce exact teroristi.
in plus, isis sigur nu sunt de capul lor.
oi fi eu politically correct si leftist, dar macar nu pun botul la discursuri care vor sa imi faca mie viata gri.
Chiombi, nu prea înțelegi lumea , frate. 1) discursul lui Trump este mult mai puțin intervenționist decât al lui Hillary (iraq, Tunisia, libya, aproape am futut si egiptul, primavara araba etc) Clinton; Trump e acuzat de neoconservatori și de democrați că e izolationist. (Cel mai ne-interventionist e Gary Johnson dintre candidațiila președenție). 2) soluția ta cu „educația occidentală” este complet nerealistă – asculta de cineva care a locuit în țară majoritar musulmană câțiva ani, nu înțelegi absolut deloc motivarile acestor oameni
a trecut vremea ne-inteventie. de 50 de ani se pompeaza bani, arme si scandal in zona.
avem zeci, daca nu sute de milioane de victime, zeci de milioane de refugiati, sute de factiuni fundamentaliste cu arme si bani. nu poti sa stai sa te uiti, sa te zici „nu e treaba mea”
ma rog, poti sa stai sa te uiti, ca sa ai motiv sa o arzi nazist, cand ti se sperie populatia ignoranta de valul de imigranti.
trebuie procedat cu cap, asta e mai greu.
Da, hai sa avem incluziune sociala. Abdul aici de fata va fi cel mai bun prieten al tau – ca vrei sau nu. Nu conteaza faptul ca el canta cand se caca-n groapa (fix in spatele magazinului cu 10 toalete) sau ca violeaza una (purta fusta, deci cerea pula, evident). Nu conteaza ca o va strangula pe fiica-sa pentru onoare (curva n-a vrut sa se marite cu varul Ashfaq care are nevoie de viza). Nu conteaza ca inainte de asta nu a lasat-o pe fiica-sa la scoala (doar curvele au nevoie sa citeasca) sau ca i-a taiat clitorisul (doar curvelor le place sexul si atunci le strangulam)
Veti fi prieteni, ca vrei sau nu. Va locui langa tine, ca vrei sau nu (pe banii tai, normal; tu platesti chirie sau rata, el nu, ca e refugiat). Ce sa faci? TREBUIE inclus. Pe banii tai si riscul tau. Sa ne bucuram ca e maro si doar iti violeaza nevasta. Se putea mai rau. Putea fi galben – si atunci iti manca Azorelul.
Eu nu-s de dreapta si ma doare-n pula ca te doare-n pula. Toti astia care vreti sa educati victimele sunteti useful idiots.
Așa sunt fanaticii ăștia cu religia politicălicorectnăsul înfipt în cur. Nu sunt în stare să facă diferența între când e vorba de toleranță și când e vorba de imbecilitate sinistră.
Ăștia sunt complementul perfect al retardaților pe care îi deranjează că poponarii se fut în cur în propriile case fără să îi afecteze pe ei cu nimic, dar, hei, nu e OK că se fut pentru că religie.
Până la urmă, religia e religie. Toți fanaticii sunt la fel de retardați indiferent de varianta de religie aleasă.
dau copy paste ca vad ca nu cititi. si mi-e lene sa reformulez pentru oameni prea destepti sa citeasca, dar care raspund.
asta se trateaza cu educatie si incluziune sociala.
educatia e buna ca ii invata pe rasisti sa nu mai fie fricosi ca gandacii si pe imigranti ca religia e o vrajeala basita, acum ca avem legi de oameni.
incluziunea ne asigura de faptul ca o patura de 10% din populatie nu e ostracizata pe motive rasiale/religioase si nu le da ocazia sa faca enclave suparate, pepiniere de cretini cu centuri explozive.
Educatia te-ar putea invata pe tine ca doar un tampit scuipa placa cu „rasist” cand nu intelege (sau nu vrea sa inteleaga) problema.
Nu-i nimic rasist in a-mi fi scarba de aia ramasi in urma cu vreo 5 secole. Nu mi-e sila de arab pentru ca-i maro. Mi-e sila de el pentru ca-i inapoiat, ca nu gandeste, ca are prieteni imaginari prea tampiti, ca isi persecuta si mutileaza femeile, ca umbla-n pijamale murdare cu barba jegoasa si turbanul colcaind de paduchi.
In continuare ii tragi cu incluziunea sociala, alta placa obosita preluata de pe vreun post TV pentru autisti.
Ba, FIX de-aia s-a trezit grasul ala sa execute 9 nemti. Pentru ca niste cretini au presupun ca poti FORTA „incluziunea” aia sociala de care vorbesti tu. Grasul a fost trimis la scoala, iar nemtii n-au vrut sa aiba de-a face cu el. L-au evitat/ocolit. Ca nu vor sa fie prieteni cu finul lui Dristor Kebap? Nu pentru ca ar fi maro, negru, galben sau rosu (e suficient sa le vezi nationala de fotbal), ci pentru ca se caca in spatele clasei, intelegi? De-aia nu-l vor. Drept urmare, in loc sa se simta inclus, tampitul se simte exclus – doar ca acum e SI FURIOS (ceea ce inainte nu era). Asa ca acum ai 9 morti (doar de pe urma grasului), dupa ce inclusiv aia 9 i-au platit chiria si haleala, pricepi?
Enclavele alea suparate oricum le formeaza. Din doua motive.
1. Ca aia-i tendinta. „Ne mutam acolo, ca-i zona de musulmani, nu vom simti putoarea aia de bacon de la infidelul de la parter”
2. Ca aia-i saracia. Ca daca Romania ia maine un milion de refugiati, nu vor fi distributi in mod egal intre cartierul Sidex din Galati si Primaverii din Bucuresti.
Zici ca religia e o vrajeala basita. De acord. Pai atunci uite ce propun eu: ca sa ne asiguram ca si aia care vin „refugiati” sunt de aceeasi parere, hai sa le punem ceva portret pe care scrie „profetul Mohamed” si ii punem sa se pise pe el. Daca o fac razand, trec granita. Daca nu, mars inapoi. Merge?
Ii tragi in continuu cu „educatia”, ca si cand albii care nu se caca-n curte trebuie educati. Ca aia-i problema: nu avem destula educatie pentru a accepta ca-i normal sa-ti sugrumi fiica cand se fute cu unul pe care nu l-ai ales tu. Trebuie sa fim educati. Poate chiar eliberati prin munca?
Proasto, nu e vorba că nu citește lumea. E vorba că scri nepții atât de mari că nu merită pomenite.
Păi tu ai enclave în Ferentari, proasto, și nu poți să îi educi pe ăia care sunt aici de secole și tu vrei să îi educi pe musulmanii importați?!
Cum faci tu asta, vacă proastă „educată” ce ești?
Ba, mie mi-e scarba de oamenii religiosi indiferent de religie. Dar e mai putin deranjanta o vaca anti-avort, sa zicem… sau un trist homofob. Pentru ca aia agita pancarte, nu eviscereaza gravidele in oras cu maceta. Nu impusca niste copii la fast food, nu arunca in aer pusti la concerte.
Facem si noi diferenta?
Eu unul propun un sistem bazat pe vouch, asa. Vrei sa ajutam refugiatii? Perfect. Iei cati vrei tu la tine-n casa, pe banii tai. Daca vreunul din ei face ceva si mai esti viu, platesti. Ca la maidanezi.
Hai sa vedem cati lacrimogeni raman dupa.
absolut tot ce scrii ma confirma, multumesc.
Fix la luat acasă musulmani și răspundere penală pentru faptele lor mă gândeam și eu pentru toți fanaticii ăștia politicălicorectnăs.
Că proștii ăștia pun botul la ce zice Merkel despre imigranți, dar proștii nu au habar că pantofii lui Merkel nu au văzut în viața lor asfalt de trotuar din oraș. Nu o să aibă niciodată un musulman ocazia să o fută pe Merkel și apoi să o spintece pe stradă.
Dar proștii uită că ei și rudele lor nu sunt Merkel. Uită că ei și ceilalți oameni chiar trebuie să trăiască prin orașul ăla, nu doar să se teleporteze din loc în loc păziți de profesioniști.
PS:
În afară de problema cu refugiații, nu am nimic cu Merkel. În general face treabă bună.
Da, pai, aia-i chestia. „Sa se faca, dar nu raspundem noi de urmari…sau costuri…sa plateasca toata lumea, in toate sensurile”.
Cei mai tari sunt tiganii de interneti. „Incluziune sociala”. FII PRIETEN CU INAPOIATUL ALA LINGATOR DE PRESURI, CA ALTFEL! Pula mea, nu-s prieten cu toti albii, nici macar cu toti albii de varsta mea, cu valori similare, pasiuni similare, dar voi fi prieten cu o maimuta de nisip.
Io sincer nu-nteleg de ce accepta tarile dezvoltate migranti religiosi, indiferent de religie/culoare. Coaie, daca esti asa de convins de adevarul suprem si de zeii tai, stai in pula mea la tine-n tara si roaga-te. Iti va rezolva Allah toate problemele, la ce pula mea sa-l incurcam noi?
dau copy paste ca vad ca nu cititi. si mi-e lene sa reformulez pentru oameni prea destepti sa citeasca, dar care raspund.
asta se trateaza cu educatie si incluziune sociala.
educatia e buna ca ii invata pe rasisti sa nu mai fie fricosi ca gandacii si pe imigranti ca religia e o vrajeala basita, acum ca avem legi de oameni.
imi cer scuze ca solutia e atat de simpla incat treci cu vederea peste ea ca are doar 10 cuvinte.
si toate faptele pe care le insiri despre abdul sunt rezolvate de codul penal in toate tarile civilizate.
Aha, cam cum e pedepsita in Romania pisarea pe strada? Si nu se mai intampla, nu-i asa?
Deci, daca, sa zicem, cautam pe google „FGM UK”, nu vom gasi nici un rezultat, pentru ca-i rezolvata treaba de „Codul penal”, nu-i asa? Daca vom cauta „Sharia patrols London”, nici acolo nu vom primi vreun rezultat – trebuie sa fie ilegal asa ceva. Sau daca ne apucam sa cautam „Lee Rigby beheaded”, nici acolo nu vom gasi nimic – pentru ca si decapitarea e ilegala.
Sictir, ba, credeam ca discutam serios aici.
du-te si fa ochii umezi la politie, sa isi faca treaba, nu te plange la mine.
esti prea prost sa stii de confirmation bias dar ma iei cu cautarile tale de goagal.
cauta si chemtrails si vaccins autism si convinge-te ca reptilienii vor sa te otraveasca.
Aha.
Ce-mi explici tu mie este ca DUPA ce a fost decapitat unul pe strada, solutia este sa ma duc sa fac ochii umezi la politie. Pentru ca-n mod cert pedepsirea alora – cand si daca sunt prinsi – il va invia pe ala fara cap. Sau cand e violata una, sigur faptul ca ia o maimuta de desert 7 ani de puscarie (si iese dupa 3 pentru buna purtare, c-a fost in grupul religios) o sa rezolve problema si tipa aia o sa fie ca noua.
Dar hai mai bine sa revenim la treaba cu incluziunea sociala.
Uite, ma-ta e o tarfa care suge cardan de cioroi pe 3 lei vechi. Asa-i obisnuita de la ea din sat. Si vecinul tau nu vrea s-o ia de nevasta. Ca nu vrea o curva acasa. Tu ii explici ca TREBUIE s-o ia de nevasta. El nu vrea. Ma-ta, furioasa, otraveste vreo 10 clienti cu DDT la varful carierei ei (chelnerita in Gara Basarab). Concluzia ta e ca tractoristii care-i dadeau uneori 3,5 lei trebuie sa fie educati in asa fel incat sa vrea s-o ia de nevasta. Pentru ca, nu-i asa, incluziune sociala.
Concluzia mea e mult mai simpla: ce proasta-i ma-ta, tigane.
esti chiar amuzant: „exista in continuare infractori desi avem legi! trebuie sa ii dam afara pe maronezi!”
si mersoi ca te-ai dat in gat ca esti un rasist imputit needucat.
matamare dupa viloul de la vaslui (altul decat ala in care a fost el conceput):
„violul e naspa, sa se taie toate pulile din tara, sa nu mai fie viol, codul penal nu e suficient”
Ce pizda ma-tii vrei sa spui cu „needucat”, ba, cacatule, cand nici „mersi” nu poti scrie?
Rasist inteleg (desi faptul ca nu o iau pe ma-ta nu ma face rasist). Imputit inteleg. Da’ „needucat”? Sugi pula.
Intre timp, hai sa-ti explic eu situatia la rece, asa, bazandu-ne pe ce s-a intamplat deja, nu pe chestii ipotetice. Evenimente recente, nu de-acum 100 de ani.
Se dau un milion de „refugiati”, dintre care vreo 20% chiar s-ar putea sa fie refugiati, dar nu conteaza, sa zicem ca-s 100% pe bune.
Si se da Marea Britanie. Si britanicii stateau asa, in dubiu, ca ma-ta la al 18-lea client pana-n pranz. Ba, sa ies din UE? Sa nu ies din UE? Si se formeaza doua tabere: Leave si Remain. Si vin baietii aia cu Leave si agita 2 pancarte mari:
1. Imigrantii va iau joburile!
2. Daca nu plecam, vin toti turcii + refugiatii cazati de turci (3 milioane) aici!
Si uite asa, UK voteaza Leave. Iese din UE. Ca asta e. Asa, cam pe la 51 la 49, plus-minus. Cam un milion de voturi diferenta (din vreo 34, parca). Cati oameni o fi convins #2? Eu zic ca mai mult de-un milion.
Rezultatul?
Pai, niste milioane de europeni albi (romani, polonezi, unguri, lituanieni, cehi etc) nu prea vor mai putea sa se duce sa spele parbrizul in UK si sa-si faca poze la roata. Ei si copiii lor nu prea vor mai putea studia la fel de usor in UK. Nu prea vor mai putea munci prin UK. Iar daca o vor face totusi, vor plati triplu.
Si uite asa, pentru ca incluziune sociala si educatie, avem:
– atentate pe te miri unde, de-ti taie cheful de vizitat orase
– o economie mai varza un pic
– ceva milioane de albi afectati de asta, chit ca n-au facut nimic
– un pic de extrema dreapta ridicand capul de sub pietroi.
Urmaresti cu atentie, da? Stii tu cum eram eu rasist si altele? Stai sa vezi – eu doar ti-am explicat pe intelesul tau cum sta treaba si de ce nu poti forta incluziunea sociala. Cu exemple cu curve (recte ma-ta) si tractoristi, sa pricepi si tu, nu pe culori. Dar eu sunt baiatul bun. Cand apare extrema dreapta si incepe sa ridice capul, mai ales daca se intampla sa fie si economia-n cacat (cum e de ceva ani la nivel global), stii ce se-ntampla? Se-ntampla ca daca ii zbieri unuia ca-i rasist, esti trimis sa faci tricouri 3 la 10,000. Da’ poate e mai bine asa.
Ia sa vedem.
Brexit in UK.
Le Pen in Franta.
Trump candideaza in US (ala cu zidul, cu anti-musulmani, cu alte tampenii)
Lui Merkel ii tremura curul pe scaun in Germania (ca e greu sa le explici familiilor indoliate ca trebuiau sa fie mai educate si sa nu circule pe strada)
Incerc sa-mi aduc aminte, da’ sunt prea needucat, cum zici tu. Ce cacat s-a intamplat ultima data cand in tarile puternice din Europa au aparut de nicaieri extremistii si era economia-n cacat?
Ba, vita, exact cum pe tine nu te poate obliga nimeni sa te imprietenesti cu mine, nici pe neamt sau pe francez nu-l poate obliga nimeni sa se intovarareasca la catarama cu o maimuta de nisip. Fa un efort enorm pentru tine si pricepe ca nu poti forta „incluziunea sociala”. Si daca iei maimutele si le dai de toate – case, drept de munca, le dai si joburi, le lasi copiii la scoala, TOT vor sari in aer. Pentru ca ala-i modul lor de-a fi. Ca nu se vor simti egali sau inclusi. Si nu SUNT in egali. Cum pula mea sa fie egali cand ei au venit ieri cu 0 euro in buzunar, iar neamtul de-alaturi schimba mercedesul anual, ca familia lui a acumulat bogatie de secole? Cum pula mea sa nu se simta exclus? Si o intrebare mult mai buna: auzi ba, vita, daca erau atat de OK „refugiatii” aia, daca ideile lor sunt atat de bune, hai sa ne uitam la ele ca la un CV: „aha…ai aplicatie ideile tale…si religia ta…la tine in tara…ia sa vedem, ce face tara ta acum? Ah, exporta refugiati in masa? Pai atunci poate ca ideile si religia ta sunt de cacat. Poate nu avem de ce sa te mutam langa un alb care nu se tavaleste pe pres de 7 ori pe zi, ci doar la betie”
Animalele alea sunt EXACT cum erau albii cum 5 secole. „Ah, eu sunt catolic, ala-i protestant; pai, trebuie sa ne ucidem copiii unul altuia. TREBUIE”. Fix asa-s animalele astea acum. „Ah, ala e sunit, eu sunt siit; pai TREBUIE sa pornim macar un razboi civil peste tot; si ce pula mea de weekend boring e ala in care nu aruncam barem o piata-n aer?”
Acum intelegi cat de proasta-i ma-ta? Nu exista „incluziune sociala”, ca europeanul normal nu vrea sa fie prieten cu unul caruia noaptea Sfantului Bartolomeu i se pare un exemplu demn de urmat. Si nici nu-si lasa copiii sa fie prieteni cu copiii inapoiatului, exact cum romanii nu-si lasa copiii sa se joace cu pirandele. Nu, nu trebuie educat europeanul. Trebuie fortat inapoiatul sa treaca-n secolul 21. Iar daca nu vrea, e OK, bilet one-way inapoi la el in tara, sa poata sa traiasca cu valorile lui. Si toata lumea-i fericita.
haha n-o sa citesc niciodata peretele ala de text analfabetic
Pai cui pula mea ii pasa, m-am servit de el pentru a explica ce-i in neregula pentru altii si pentru a-i convinge sa-ti elibereze rasa prin munca, ba.
Asta-i ca si cum ar fi urlat un evreu „haha, n-o sa ascult vreodata discursurile lui Hitler” in drum spre Auschwitz. Oh, nu, cacat, n-o sa citesti…
Dacă nu-ți vedeam numele la începutul eseului de mai sus, credeam că l-am scris eu. :))
Nu te mai obosi cu proasta de chiombi, că asta nu înțelege niciodată nimic!
absolut toti rasistii de care rad pe internet au impresia ca sunt tigan. sunt probabil mai alb decat ei, dar, ma rog, asa e si cu homofobii ghei reprimati.
este ca mamaia ta e cam neagra? si nu e doar de la varsta?
Coaie, crede-ma – tu chiar esti tigan. Nici nu conteaza culoarea. Din partea mea poti fi blond cu ochi albastri. Esti mai tigan decat ultima cioara saltatoare de portofele, intelegi?
N-ai in pizda ma-tii un singur argument si nici n-o sa ai, ca nu putem schimba realitatea sa se potriveasca la fix cu agenda neoliberala de cacat pe care-o promovezi tu. Tot ce poti sa faci e sa latri „rasist”. Am un hint pentru tine: aia au facut si aia din tabara Remain. Si UK-ul tot a votat „out”.
Nu mai functioneaza placa cu „rasist”, intelegi? Chit ca nu suntem, nu ne mai pasa de eticheta aia. E overused. Aia functioneaza doar cand toate merg bine si ne preocupa imaginea. Cand vedem chestiile sarind in aer, ne doare-n pula de etichetele hipsterilor caldarari si votam cum zic Trump, Farage, Le Pen si cu putin noroc, vreun Adolf.
ce se umfla tarata in rasisti ca le spui ca sunt rasisti. stiu si ei ca sunt de cacat, dar nu le place oglinda. le e frica de cuvinte si de piele maro.
mersoi de confirmare (mersoi e un mersi mai mare, ca ma-ta, asa, plin de basini)
@Jane Fae: da’ eu nu pentru avortonu’ ala scriu, coaie. Ma doare-n pula daca el citeste sau nu, daca intelege sau nu. Scriu pentru restul care citesc chestia asta si se intreaba daca nu cumva chiar ar trebui sa ignoram tot. Daca au chef sa citeasca, normal.
Eu vad treaba asta asa, la nivel de copil-adult.
Toti bebelusii se caca pe ei. Asa-s ei. Dupa care cresc si pana nu sunt cu un picior in groapa, nu se mai caca pe ei.
La fel e si cu religia. Crestinii, secole de-a randul, au fost niste bebelusi tampiti. Incerca Giordano Bruno sa le explice lucrurile simple, ei il ardeau pe rug. Era constipat Papa, trimitea cruciatii sa omoare civili. Nu-ti placea vecinul, il raportai pentru vrajitorie si bagai popcorn cat era schiungiut. Asta e. Erau imaturi. Bebelusi care se cacau pe ei. Da’ dupa secole (intunecate) de chin, ne-am (ca vreau sau nu, am fost botezat, plm, chit ca nu-s practicant) potolit. Ne-am maturizat. Nu mai ardem oamenii pe rug. Chiar si aia mai retardati dintre noi agita afisul cu „avortul e crima”. Cand ne supara nevasta, poate divortam. Sau, daca suntem mai retardati, o batem. Nu o mai omoram.
Dupa care-i ai pe musulmani. Aia insista sa ramana in pula mea bebelusi si sa se cace pe covor. Scrie un tampit un blog in Arabia Saudita, e condamnat la coispe mii de lovituri de bici in piata publica, urmate de decapitare. Nici nu conteaza daca are sau nu dreptate, a insultat Islamu’, pula mea. Cam cum erau crestinii cu „ereticii” acum 5 secole. Ii supara nevasta, ii iau gatul – dupa ce, in prealabil, i-a luat shamanul local clitorisul cu briciul. Ii supara fiica, o stranguleaza.
Astia, cum ziceam, insista sa ramana copii (apropos ba chiombi – stiu ca nu citesti, zic si eu asa, CE PROASTA-I MA-TA; MUSULMANII NU SUNT O RASA, IDIOTULE, NU POTI URLA RASIST) . Ei vor sa se cace in continuare pe covor. Nu e ca nu pot strange sfincterul. Nu e ca nu inteleg ca rahatul pute. E ca asa VOR ei. Peste tot in jurul lor vad ca nu-i bine sa te caci pe covor, dar ei insista s-o faca in continuare. Asa vrea pula lor. Nu-i ca si cand nu pot vedea unde duce religia lor uitandu-se-n Pakistan, Afghanistan si restu’ tarilor avansate. Pot. Da’ ii doare-n pula, asa vor ei.
Si eu pur si simplu nu am chef sa mi se cace unul pe covor. Si daca ma loveste maine dragostea de semeni si vreau sa iau un bosorog senil (ca bebelusi nu ma lasa astia) care face pe el, il iau la mine-n casa. Pe banii mei. Si daca-i atat de senil incat lasa aragazul pornit si arunca blocul in aer, raspund de asta: ori mor cu el acolo, ori ma baga la puscarie dupa. Nu pot iesi dupa sa zbier la familiile cadavrelor din bloc „sugeti pula de rasisti, ce-aveti cu mine si cu bosorogii?!?!?” sau sa-i oblig sa ia si ei alti bosorogi senili.
Toti bulangiii se fac ca nu-nteleg problema. Ca hai sa fim PC. Da, hai. Hai sa vedem unde duce asta, ca avem deja toate semnele.
gg matamare.
bai lache, ai scris 10 foi a4 doar din cauza ca nu ai trecut pe la scoala in clasa a 6-a la cultura civica si nu stii chestii elementare. esti mai prost decat un copil
„ai scris 10 foi a4 doar din cauza ca nu ai trecut pe la scoala in clasa a 6-a la cultura civica si nu stii chestii elementare”
PHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
La asta chiar am râs. E de departe cel mai tare comentariu de aici. De departe.
„Atentat terorist cu bombă în Germania: 15 răniți. ISIS a revendicat atacul kamikaze”
ce plm era in bomba aia? branza expirata si chibrituri?
Pai, daca avea cunostintele necesare pentru a construi o bomba decenta, era inginer si se bateau altii sa-i dea viza si cetatenie.
Dar pula mea, cand toata viata a futut capre-n desert, normal ca face o bomba cu branza expirata.
CSF? N-ai CSF
E enervant pentru ca mare parte din atacuri pot fi prevenite, dar astia prefera sa stea si sa le incaseze. Nemtii si acum se flageleaza din cauza nazistilor si refuza sa aplice propriile legi cand infractorul e imigrant.
Plm, daca 2 ghei se duc la arabi si se saruta in public sunt arestati si trimisi la inchisoare, iar toti zic ca-i corect, ca asa-s legile la ei. Daca te duci acolo, le respecti. Dar daca violeaza unul 15 femei la rand in tarile din vest, i se permite sa plece. E diferita cultura noastra de a lor, deci e perfect ok.
Ma surprinde faptul ca vad oameni care isi exerseaza inteligenta in directii diferite legate de aceleasi evenimente. Sunt surprins pentru ca eu ma credeam singurul destept iar pe restul ii consideram prosti si nu ma asteptam sa ma insel. Da, intr-un fel e bine sa analizezi ce se intampla acum si ce s-ar putea intampla maine, insa sa faci o asemanare intre asta cu ce s-a intamplat acum 70 de ani o prostie clara, atunci contextul era cu totul altul. Daca buna parte dintre voi cei care comentati aici ati face un partid sau un grup care sa se implice social ar iesi lucruri bune, insa nu o veti face niciodata. De ce? Asta e intrebarea importanta, nu statistica terorismului sau a muritorilor din cauza alergiei. Grasul ala e non stop cu arma in mana si trage fara oprire in sensul cuvantului „impreuna”. Ce dracului o mai insemna si cuvantu asta.
Se practica logica lui pitic si la case mai mari:
http://www.dailywire.com/news/7771/john-kerry-said-air-conditioning-was-big-threat-amanda-prestigiacomo
Frumos spus, asa si este. La nivel rational, statistic, probabilitatea este mica sa fii atins de un terorist. La nivel social, e posibil sa se inflameze situatia si acordandu-i-se atata atentie fenomenenului, sa se arunce in aer sau sa traga in multimi si oameni cu alte „nemultumiri”, Te-a inselat nevasta? Te arunci in aer. Te-a suparat seful? Mergi pe stadion si tragi in suporterii echipei adverse. Ai o problema cu felul in care te-a tratat tata cand erai mic? Impusca aiurea multi homosexuali si impusca-te si pe tine. Vorba cuiva de mai sus: pentru awareness.
Cred ca cea mai buna solutie ar fi examenul psihologic amanuntit al tuturor cetatenilor si tratamentul „obligatoriu”, fiindca asta ar rezolva foarte multe probleme.
Un pacient si-a impuscat medicul, voia sa fie tratat (mai bine/mai repede) nu se stie inca… http://www.focus.de/panorama/welt/berlin-steglitz-arzt-nach-schuessen-in-franklin-krankenhaus-gestorben_id_5764307.html Dupa care, s-a sinucis. O noua metoda de a te sinucide: nu discret, ci luand inca pe cineva cu tine…
http://www.breitbart.com/london/2016/07/08/german-couple-sentenced-migrant-critical-facebook-group/
Mie mi se pare ca Hitler este deja la putere si statul este deja politienesc.
aia doi incercau sa fie hitler, dar a venit hitler si le-a zis „nu”
hitler asta joaca la toate capetele.
doar aia care il citeaza involuntar nu vad ironia (inclusiv nazisti aia doi care au inlocuit „evreii” cu „musumlanii”).
*nazistii
ce schema tare: astia ii fierb pe sarantoci cu imigrantii, nu le cauta solutii reale, se uita la violuri si atentate slabute, le dau in bucla pe teveu si asteapta sa se inraiasca rasistii si sa cerseaca stat politienesc si discriminari si banderole pe brat cu semiluna.
solutiile adevarate sunt complicate, de durata si grele. e mai usor cu rasismu
trebuie sa nu faca nimic diferit pentru a profita de prosti.
si in tot timpul asta vand arme, cumpara petrol ieftin si fac politica economica neocon pe toata planeta. doar asteapta bonusul oferit de cretinii cu 3 clase: statul politienesc.
Nu chiar, da’ esti pe-aproape.
E o singura problema cu explicatia ta. Nu stiu de altii, da’ eu deja prefer statul politienesc starii actuale – si nu ma refer la refugiati/migranti.
Pula mea, mai bine cu brigada Gestapo decat cu brigada PC. Ca, sloboz, cu aia te mai intelegi cumva. Cu brigada PC nu – aia-s turbati.
Si cam asta e. Da’ sa lasam alegerile/voturile sa vorbeasca. In toate tarile relevante.
preferi solutia „usoara”. tipic vita impinsa de la spate.
speranta ta e sa fie multi prosti ca tine, fricosi care nu vad mai departe de cinci minute in trecut sau in viitor. ai noroc, prostii sunt multi, de-aia le merge alora de care vorbeam.
spor la cersit stat politienesc. nu ma indoiesc de puterea prostului in grup.
Cred ca esti prea tanar sa stii despre patrulele de militie care te tundeau daca li se parea ca ai parul lung sau te cafteau cu bulanul daca era erai intr un grup m mare de 3 seara.Sunt cativa mii de „fraieri” care au murit in 89 ca lucrurile astea sa nu se mai intample.Daca esti prea tanar , ai grija ce iti doresti,daca nu, sa iti fie rusine sau treci pe lecitina ca te lasa memoria.
Oaie, nimeni nu a batut pe nimeni pentru tunsoare. Cand trecea militianul pe langa un flocos ii spunea „bai boule, tunde-te, ca sa te lase astia sa devii strungar, sa nu mori naibii maturator”. Probabil le spuea asta in timpul liber, cand flocosul chibitza in fatza blocului, la o tabla, ffidca asa se visau sectoristii, un fel de role model. (Intr-adevar, prin comparatie cu flocosii care refuzau sa absolve profesionala, sectoristii erau hawkingi.) Unii flocosi cu personalitate hipersensibila au luat-o ca pe o cerere ce nu poate fi refuzata, pentru ca atata ii ducea tartacutza de flocos si lexicul limitat.
In ziua de azi, in tarile civilizate, aceeasi comunicatie fara efect este purtata de asistenti sociali. Probabil ca la cat de idioti sunt flocosii, ar putea sa le vorbeasca si papa, si ei tot s-ar simti oprimati.
ajungi sa recunosti ca vrei gestapo, spui deshis ca esti rasist si tot te ataci ca tarfa cand iti spune cineva lucrurile astea.
tu iti dai seama in ce drama traiesti? de aici o fi venind furia impotenta.
Manowar? nice seeing you here!
Nu esti rasist, esti doar ignorant. Desi ai inceput cu niste comentarii destepte, ai dat cu mucii in fasole la final, sau poate chiar ti.ai aratat adevarata fata.
Incerc sa.ti arat unde e greseala ta fundamentala, desi n.am mari sperante.
Tu si multi altii ati pus botul la reotrica lu alde Le Pen Farage and Co ca imigranti cacat covor bum bum. Ca Farage, pe banii lu tatuca Putin, a mintit si a prostit jumatate din britanici, s.a vazut imediat dupa brexit cand s.au trezit din betie si au vazut ce cacat au facut. Imi tai un coi daca se mai face acum un referendum si iese iar leave, atat sunt de convins ca anglezii si.au dat seama ca au comis.o. Britanicii au integrat cu succes indieni pakistanezi africani si alte natii de pe unde si.au mai pus bocancul. Si cand le.a ajuns cutitul la os in anii 70 nu au sarit la gatul imigrantilor, ci tot acolo unde liderii le.au zis sa muste, la irlandezi. La fel si in prezent, mai ieri erau romanii si bulgarii langa care englezului cu bale la gura i se spunea ca nu e bine sa locuiasca. Am scapat de anatema cand au venit coloratii.
Sarim balta la francezi. Cand de Gaule a avut un puseu de remuscari colonialiste, a deschis poarta mahrebienilor. Astia au venit fiindca orice alternativa era mai buna decat ce lasau in urma. Nasol a fost ca francezii nici nu i.au vrut, nici nu au stiut ce sa faca cu ei. I.au pus undeva si au uitat de ei, prea ocupati sa Voltaire. Intre timp si tarile lor de origine au inceput sa se dezvolte, tot cu ajutorul francezilor. Magrebienii s.au umflat de ciuda si au inceput sa pocneasca ca floricelele. Pricepi cam unde a stat problema? Nu sunt aia usa de moschee (dupa cum ai vazut nici nu sunt prea bisericosi), dar si francezii i.au tratat cu un mare sictir. Totusi, daca te gandesti ca sunt 10% musulmani in Franta aia, io zic ca, statistic, aia care pocnesc sunt neglijabili. Doar statistic.
Mai vrei o alta analiza ca sa pricepi? Una si gata.
De unde vin majoritatea imigrantilor si ce sunt? Vin din Siria si Iran si sunt femei si copii in majoritate. Ce se intampla acolo? Pai e razboi, saracie si extremism religios. O sa scriu mare si repet. EXTREMISM RELIGIOS RAZBOI SARACIE. Maimutele alea de nisip, cum ii numesti tu, fug din tara lor din exact aceleasi motive pt care tu nu te mai duci in Paris. Pt ca sunt impartiti in toate directiile de catre vreun dement cu acces la fertilizatori, dar cu o rata de succes mult mai mare decat in Europa. Deci tu va trebui sa accepti realitatea ca toti imigrantii aia se cara din Siria pt ca oricand unuia care arata exact ca el i se face de a fute virgine. Si pt ca tarile alea arata exact ca Europa dupa razboi. Nu au de mancare decat praf si caramizi. Crede.ma ca in conditiile astea se caca pe unde apuca si li se rupe de mohamed. De altfel au fost nenumarate cazuri in care amaratii aia s.au lepadat de religia lor numai numai sa.i primeasca macar o tara europeana. Asteapta sa bubuie luptatorii lui alah in Europa la fel de vioi ca si in Iraq, si sa vezi ce se cara imigrantii in alta parte.
Si ca sa intelegi mai mult despre ce se intampla in Siria, Iran sau Afganistan, gugaleste cum aratau tarile astea prin anii 70, inainte sa puna ayatolahii laba pe putere. Oamenii aia care fug de acolo nu sunt fanatici religiosi pt ca fug tocmai de fanatici religiosi sau fanatici in general. Daca erau musulmani retrograzi se duceau naibii la sauditi ca aia sunt si bogati si religiosi. Da uite ca nu vor, ei vor sa vina sa.ti strice tie autosuficienta.
Tot ce trebuia sa intelegi din polologhia asta e ca nu stii nimic despre imigranti si despre motivatiile lor. De aia a fost usor pt unii demagogi sa.ti bage in cap propriile idei. uita.te cine are de castigat de pe urma ostracizarii amaratilor alora si o sa intelegi cine te manipuleaza si incotro te indrepti. Zici ca vrei Gestapo?. Zic ca esti naiv, eufemistic vorbind.
Da, imigrantii sunt o problema, dar rezolvarea e tot la europeni. Si nu se face cu un sut in cur si mars inapoi. Pt ca inapoi maroniul nu are decat o singura alternativa: isis sau moartea. Si aia care aleg isis vor dori sa se intoarca in Europa, dar putin mai suparati si mai voluminosi. Pt ca Europa e aia care i.a nivelat tara cu bombe.
Sunt ca rudele de la tara, vrei nu vrei, ti.au venit pe cap si trebuie sa te descurcu cu ei. Ii inveti sa faca caca la olita, sa zica sarumana, sa nu mai futa vecina, sa se spele, daca nu vrei sa te faca de rusine sau sa.si puna cortul in sufragerie si tu sa dormi pe hol.
Păi sirienii aia care fug de sărăcie și extremism, de ce nu se duc la Riad sau la Doha?
Presupui (gresit) ca eu sunt in Romania. Nu sunt. Am vazut exact cat de „integrate” sunt animalele astea si vad relativ des (in comparatie cu un roman)
Stiu ca Farage si restul sunt baieti platiti (de rusi sau de altii). Doar ca asta nu schimba cu nimic Nisa, Paris, Londra sau Munchen.
Tu zici ca aia au fugit de extremism si saracie, iar eu iti zic ca nu au fugit de ele, ci le-au adus cu ei. Degeaba au venit in alte tari, vor sa traiasca exact ca in a lor, exact ca in secolul 16 (nu toti, doar vreo 8/10). Sunt exact ca romanii care ajung in Franta la furat de portofele. Sau in UK. De asta a si putut portavocea lui Putin sa spumege de romani. Pentru ca tot asa, 8/10 nu au venit aici fugind de romanismr. Le-au adus cu ei. De asta a fost posibil Brexit. Daca in UK veneau doar migranti „pe puncte” si Farage deschidea gura de romani, i-ar fi zis toti ca-i idiot, ca ar fi cunoscut doar romani doctori, ingineri, profesori etc.
Dar asa, a putut sa-si atinga scopul. Pentru ca fiecare englez stie aia 8/10 romani care-i fura leganul copilului din curte sa-l duca la fier vechi. Public, englezul nu poate spune ce spune Farage. Dar e de acord cu el si voteaza in consecinta.
Exact la fel sta treaba cu sirienii si restul. 2/10 poate sunt normali, macar din secolul 20, daca nu 21. Dar noi ii vedem pe aia 8/10 mai des – si nu pentru ca media, nu pentru ca manipulare, ci pentru ca matematica si 8>2
Asa ca atunci cand – oricat de prosti am fi – stim ca 8>2, iar unul ne striga „rasistule”, ne doare-n pula si suntem OK cu ceva care sa duca la Gestapo pe termen foarte lung. Cand un bou ignora faptele – sau un bou semi-intelectual numeste realitatea „confirmation bias” – chiar si noi (astia rasisti) ne prindem cu ce avem de-a face si votam in consecinta. Asta e.
E nasol Gestapo, de acord. Dar Sharia e si mai nasoala si, ce sa facem, mai bine impuscati decat trasi pe roata.
Daca nu vrei sa pricepi, problema nu e la mine si poti sa-i dai inainte cu Putin si rasismul, ca eu nu tin sa te conving.
Ca tot ai mai dat niste linkuri cu aia de se asfixiau cu carnatul, ia uite aici. Nu e de la arahide dar e aceeasi idee : https://www.facebook.com/tagesschau/videos/10154377284614407/
Domnu, altceva decat clickbait n-avem si noi? Acum nu zic sa fie Haiduci Daci Varcolaci. Da ceva sa placa la toata lumea.
Daca aristocratii n-ar fi exagerat cu asuprirea oamenilor din clasa mijlocie si joasa crezi ca s-ar fi inventat bolsevismul si comunismul acum 100 de ani in Rusia? Daca vechii conducatori ai Germaniei nu primeau atatia evrei in tara si nu ii lasau sa se amplaseze in toate sectoarele strategice ale economiei crezi ca l-ar fi votat lumea pe Hitler? Crezi ca daca conducatorii Frantei nu invitau in anii 70-80 milioane de algerieni in tara ar fi avut acum cativa ani revolte prin orase si 75% din puscariasii Frantei sa fie de religie musulmana? Crezi ca daca conducatorii UE nu lasau toti cersitorii si toti infractorii sa intre in Anglia crezi ca englezii ar fi votat iesirea din UE?
Problemele astea sociale sunt ca si bolile, daca nu le tratezi la timp prin metode mai simple, mai tarziu se poate rezolva doar cu bisturiul. Iar uneori operatia merge gresit.
Sunt tari ca Japonia, Norvegia, Elvetia care n-au nevoie sa voteze astazi un conducator extremist (nationalist) pentru ca in trecut au avut la conducere oameni echilibrati care s-au tinut deoparte de idei utopice si s-au straduit sa pastreze identitatea tarii.
Ejti prozt! Nu-i treaba mea sa te educ dar fac efortul sa-ti semnalez. Transmite-le te rog si lui Jane Fae si Matamare ca sa nu-mi mai pierd eu timpul!
Bonus
https://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_France#Maghrebis_in_France
nazistii de romalezia sunt singurul motiv pentru care vom avea si noi, la un moment dat atentate. SINGURUL.
taranoii care nu stiu ca lumea e diversa vad evidenta unei populatii noi si cred ca e o conspiratie impotriva lor faptul ca aia o ard dubios. se sperie ca maimuta la tarantula. ei se uita la stiri care le alimenteaza rasismul si frica si au impresia ca aia e conspiratia.
nu se gandesc ca cineva poate ii prefera fricosi si plini de clabuci la bot. le si place, ca e singurul mod in care se pot simti importanti si mai buni decat niste rupti in cur din estul salbatic.
gluma e cand taranoii de aici se intalnesc cu taranoii din vest si ei devin brusc rasa inferioara. sunt foarte confuzi, dar isi aduc aminte de daci si se imbarbateaza. FARA SA SE SPELE PE DINTI, DOAMNE FERESTE
retarzilor, conspiratia nu e ca vin 10milioane de salbatici aici, AIA E EVIDENTA. conspiratia e ca voi trebuie sa va temeti de niste oameni maro, ca sa votati nazist si sa nu vedeti abuzurile economince la care sunteti suspusi. normal ca ii lasa sa violeze si sa fie salbatici, ca ar costa bani si efort sa ii opreasca din asta. dar nu v-ati mai simti voi civilizati. si nu ati mai cere sa le puna fieru incins in frunte.
Mă, cretinule, cine a zis ceva de conspirații în afară de tine?! Nimeni.
Ți-ai inventat un discurs fără vreo legătură cu ceva din ce s-a zis.
Și, pe deasupra, ți-ai inventat și o conspirație, handicapat mintal ce ești.
Auzi, îi ține cineva intenționat pe ăia să fie sălbatici ca să enerveze pe alții și să mascheze chestii. Bă, cât de retardat poți să fii, conspiraționistul căcatului ce ești?!
atunci explica-mi de ce rasistul de mai sus, pe care il aplauzi ca foca, a avut nevoie de pereti intregi de text ca sa isi expuna scenaritele de bolnav psihic?
normal ca un constipationist basit nu o sa foloseasca cuvantul „conspiratie”, ca nu e prost ca tine.
tu aplauda in continuare, poate primesti un scooby snack.
Mă, vită proastă, tu nu faci diferența între rasism și faptul că nu vreau să stau lângă țigani nesimțiți. Cuvântul esențial aici e NESIMȚIȚI, că nu mă interesează pe mine ce culoare are ăla atâta timp cât se comportă ca un om. Dar țiganii musulmani nu se comportă ca niște oameni. Se comportă fix pe dos față de tot ce e european.
Asta nu înțelegeți voi, fanaticii politicălicorectnăs. Nu tot ce merge pe două picioare e om. E om doar dacă nu îi deranjează pe alții.
Nu vorbesc aici despre ăia care se simt deranjați că poponarii se fut în cur sau că dumnezeul lor nu e de acord cu ceva anume sau ca negrii au pula mai mare ca ei. Ăia sunt nebuni periculoși. De fapt, fix ăia nu sunt oameni.
Deci, dacă țiganul face gălăgie că te-ai uitat spre ninja gras și puturos care cică e nevastă-sa, dar n-ai de unde să știi, că are cagulă pe față, nu e om.
Dacă face gălăgie că femeile de pe stradă sunt prea dezbrăcate, nu e om.
Dacă îți fute femeia pentru că era singură pe stradă, ceea ce înseamnă că cerea pulă de la oricine, nu e om.
Înțelegi tu care e problema cu religia voastră a politicălicorectnăsului? Evident că nu înțelegi, ce întrebare de căcat a fost și asta?!
Voi credeți că tot ce are două picioare e om, că așa vă zice religia voastră. Sunteți fanatici religioși în religia voastră de căcat.
Așa sunt fanaticii, proști grămadă. Dacă n-ar fi proști, n-ar fi ajuns fanatici, evident.
Ăla nu a expus scenarii, vită. Ăla a povestit întâmplări.
Pe de altă parte, TU ai expus scenarii conspiraționiste inventate.
Bai stii ce te face de cacat? Faptul ca urli ca nu vrei sa fii in vecinatatea unor musulmani mai inapoiati, desi am indoieli ca ai cunoscut bine macar un musulman, oricum ar fi fost el; dar pe de alta parte nu ai nici o jena si nu faci nimic cu faptul ca esti conational si concetatean cu niste tigani rupti in cur si analfabeti; care nici aia nu sunt de vina in totalitate pt conditia lor.
ok, deci, eu am zis ca sunt pro-viol si ca bataia pentru femei este parte din multi-culturalism.
baiatul ala de ii suflai tu aer in cur a spus textual (adica exact asa a spus, cuvant cu cuvant) ca e rasist si ca vrea gestapo, dar am inteles eu gresit. tu dezumanizezi lejer 1.6 miliarde de musulmani si esti foarte destept. stii cine facea exact asa in manualul de istorie?
Radu, l-ai vota pe Trump daca ai fi american? Nu de alta, dar ideile tale seamana nitel cu ale lui.
http://www.un.org/en/development/desa/population/publications/ageing/replacement-migration.shtml
Ba pula..nu fii prost..da, cei care mor din acte de terorism sunt putini raportati la masa de populatie din tara respectiva. Dar nu uita ca masa de populatie indigena nu e 100% din populatie si mai e si in cadere(albii fute da nu lasa, pt ca e scump), si de obicei crapa aia indigenii ca pe aia ii vor morti labarii astia. Deci statistica ta e relativ putin gresita. Apoi…e intradevar o sansa mica sa mori taiat de maceta de kebab dar…fa 1+1=muie si da-ti seama ca e o sansa IN PLUS fata de ieri cand puteai murii linistit doar ca pici de pe peron. Deci nu te incalzeste ca sansele sunt mici, ca acuma ai mai multe sanse mici sa te pozeze hipsterii pe asfalt cu ciorba de burta pe abidasi.
Deci..mi se pare ca ne maimutzarim Danpulea si nu stim defapt ce vrem…asa is si nemtii..dezbinati social. Nu pricep de ce nu iti pare rau dupa un muist care a murit impuscat sau decapitat…e un labar care contribuia social si economic la societatea care iti convine si tie(ca altfel te-ai fi tirat la capsuni in spanea)…cineva iti distruge cate un pic din micile propte ale societatii..daca nu ai, vorba aia, dragoste de aproapele tau..macar la matematica sa-ti dea cu minus. Ok statistic bla bla bla..ba…cand te fura statu cu 1 leu sari de cur sus..cand iti fura arabetii 10 oameni din societate dintre care 2 copii o dai pe statistica…asta e doar un mecanism de evitare a adevarului.
Gandeste-te ca astia care teroresc au o agenda…si e multi..si se inmulteste…deci eficienta lor creste si nu creste liniar.
Terrorist activity increased by 80 per cent in 2014 to its
highest recorded level. The largest ever year-on-year
increase in deaths from terrorism was recorded in 2014,
rising from 18,111 in 2013 to 32,685 in 2014. The number of
people who have died from terrorist activity has increased
nine-fold since the year 2000.
sursa: Global Terrorism Index, 2015: http://economicsandpeace.org/wp-content/uploads/2015/11/Global-Terrorism-Index-2015.pdf
in principiu, e o non problema ‘per se’, terorismul, dar adevarata problema e atitudinea neocoloniala sau cum au denumit-o. aia o sa duca la chestii mai naspa decit terorismul, iar faptu ca vestul ar fi mai civilizat decit restu lumii e foarte discutabil. in fine, nu ma intereseaza .
Are you fucking Stupid? Wait i know the answer, Yes you are!!!
3|18|Allah mărturiseşe şi, laolaltă cu El, îngerii şi cei dăruiţi cu cunoaştere: “Nu este dumnezeu afară de El, Puternicul, Înţeleptul.”
3|19|Adevărata credinţă înaintea luiAllah este Supunerea. Cei cărora Cartea le-a fost dată nu s-au împotrivit unii altora, din pizmă, decât după ce au primit ştiinţa. Cel care tăgăduieşte semnele lui Allah să ştie că Allaheste Grabnic la socoteală.
3|20|Spune-le celor care îţi caută pricină: “Eu m-am supus lui Allah întru totul, eu şi cei care m-au urmat.” Spune-le celor cărora le-a fost dată Cartea şi neştiutorilor: “Vă supuneţi lui Allah?” Dacă s-au supus lui Allah sunt bine călăuziţi, însă, dacă-şi întorc spatele, se rătăcesc. Asupra ta este doar înştiinţarea şi atât! ALLAH este Văzător al robilor Săi.
Nu imi vine sa cred cat de cretin e articolul asta. Este la nivelul pseudo-bloggerului ala figurant, cu o pata alba pe crestetul capului, gras, care zicea ca vinde fazani pe blogului lui sau ceva de genul.
Articol facut sa „lamureasca” si te loveste prin afirmatii cretine. Autorul habar nu are ce inseamna grup extremist (apropos, sunt de dreapta, e extrema dreapta de care vorbeste) si apoi baga un scenariu ca „va lucra la canal pt ca voua va e frica de teroristi”. Comunismul, care e extrema stanga, a fortat oamenii la canal, nu cei din extrema dreapta. „Bombardam pe inapoiati, ei se arunca in aer la noi” – majoritatea daca nu TOTI teroristii erau de 1-2 generatii in tara respectiva…